مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان:

دشمن هر لحظه منتظر روزنه ای برای نفوذ و ایجاد تفرقه و اغتشاش است

حجت الاسلام بامری گفت: امروز همه کسانی که صاحب تریبون هستند، اساتید دانشگاه ها و علما و همه مردم در حال آزمایش الهی هستیم و باید دقت کنیم تا در این امتحان سربلند باشیم.
کد خبر: ۹۴۶۵۲۳۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و محکومیت آن در شهرستان سراوان با حضور امام جمعه، فرماندار، جانشین سپاه شهرستانی و مدیران و مسئولان ادارات برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و محکوم کردن این حادثه گفت: بالاترین فضیلت در این عالم شهادت در راه خداوند است، شهدا هم در قیامت جایگاه بلند مرتبه ای دارند و هم خونشان در این دنیا برکاتی را برای مردم برجا گذاشته اند.

وی افزود: شهادت مظلومانه این افراد دل هر انسانی را به درد می آورد، مادری که فرزندش را در آغوش گرفته و در کنار ضریح شاهچراغ به شهادت می رسد، همچنین طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی که در ناآرامی های چهارشنبه شب اکباتان تهران بر اثر جراحت شدید ناشی از حمله و شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید، در اغتشاشات زاهدان شهید ملاشاهی و شهید کیخا که جزو بهترین و فاضل ترین افراد بودند را مظلومانه و بی گناه به شهادت رساندند، اینها بسیار مظلومانه و دردناک است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری در خصوص لزوم دقت و هوشیاری مردم در مواجه با این اقدامات گفت: باید توجه داشته باشیم که دشمن هر لحظه منتظر روزنه ای برای نفوذ و ایجاد تفرقه و اغتشاش است تا با استفاده از این ناآرامی ها به اهداف شوم و پلید خود برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: از ابتدای انقلاب، دشمن فعالیت خود را آغاز کرد و بهترین افراد را نشانه گرفت و به شهادت رساند از جمله شهید رجایی و شهید باهنر، دانشمندان ما را ترور کردند، هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند، جنگ اقتصادی و فشار به مردم را چهل سال است که بوجود آوردند و جبهه هایی را با دروغ پردازی  و سیاه نمایی در فضای مجازی و ماهواره با ترویج بی دینی، اسلام ستیزی و فساد، تشکیل دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید چشم و نگاهمان را باز و وسیع بگیریم، و خدمات و پیشرفت اسلام را از ابتدای انقلاب تا کنون ببینیم، در همین سیستان و بلوچستان از بعد انقلاب تا کنون چقدر مسجد و مکتب خانه ایجاد شد و به مساحت مساجد و ارتفاع مناره ها اضافه شد، باید بینای این مسائل باشیم، آیا قبل انقلاب هم این مسائل بود؟ نباید گول جریان سازی ها در فضای مجازی و سایر شبکه های هدفمند و تروریستی را بخوریم،

وی در پایان افزود: امروز همه کسانی که صاحب تریبون هستند، اساتید دانشگاه ها و علما و همه مردم در حال آزمایش الهی هستیم و باید دقت کنیم تا در این امتحان سربلند باشیم.

ارسال نظرات