خبرهای داغ:

40 بسته معیشتی در روستا مومن آباد در سرخه توزیع شد

به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد 40 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۰۲۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه ۴۰ بسته حمایتی بین خانواده های کم بضاعت و نیازمند در روستا مومن آباد در سرخه توزیع شد.

مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این رزمایش اظهار کرد: با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند در روستا و در جهت رفع مایحتاج اولیه آن ها با یاری خیرین و به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو پایگاه 40 بسته معیشتی تهیه و با حفظ شان و منزلت خانواده ها در بین آن ها توزیع شد.

او افزود: این بسته ها شامل مواد خوراکی (برنج، ماکارونی، مرغ منجمد، رب گوجه فرنگی، حبوبات و روغن مایع ) بوده و با یاری بسیجیان به خانواده های نیازمند اهدا شد.

همچنین باتوجه به وقوع حمله تروریستی در شاهچراغ ختم سوره یاسین به نیت شهدای مظلوم شاهچراغ و شهدای امنیت به همت خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و صدیقه کبری (س) روستا افتر ختم روزانه صلوات و قرآن به نیت شهدا شاهچراغ و شهدای امنیت برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها