نواختن زنگ استکبار ستیزی و پدافند غیر عامل در هنرستان ام البنین و دبیرستان شاهد شهرستان دهلران

زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان با حضور سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران،امام جمعه دهلران و سایر مسئولین و دانش آموزان در واحد پیشگام ام البنین و دبیرستان شاهد به صدا در آمد، و ‌هفته پدافند غیر عامل نیز گرامی داشته شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۴۶
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج،آئین نمادین زنگ استکبار ستیزی و پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان با حضور سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران،موسوی امام جمعه دهلران، حاتمی معاون سیاسی فرماندار آبسالان مدیریت آموزش و پرورش و سایر مسئولین و دانش آموزان در واحد پیشگام ام البنین  و دبیرستان شاهد به صدا در آمد، و ‌هفته پدافند غیر عامل نیز گرامی داشته شد. 

سرهنگ مرغزاری هدف از نواخته شدن این زنگ در مدارس آشنایی دانش آموزان با اهمیت روز۱۳ آبان، مفهوم استکبار، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و ظالمانه آمریکا دانست.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان در این مراسم بر ارتقای سطح هوشیاری جامعه به منظور کاهش تاثیر تهدیدات، خصوصا تهدیدات فرهنگی و همچنین دفاع در مقابل دشمن تاکید کردند و گفتند؛ رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف از جمله پیشرفت‌های پزشکی که مصداق بارز آن ساخت واکسن های ایرانی را نمونه ای از پدافند غیر عامل دانستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار