خبرهای داغ:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شاهرود در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز

شاهرود_ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شاهرود در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز خواستار برخورد قاطع با عوامل و مسببان این واقعه شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۸۸۵
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در بیانیه ای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز را محکوم کرد و خواستار برخورد شدید با عاملان و مسببان آن شد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
﴿وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ﴾
و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.
ای شقایق های آتش گرفته ، دل خونین ما شقایقی است که داغ شهادت شما را بر خود دارد ،آیا آن روز نیز خواهد رسید که بلبلی دیگر در وصف ما سرود شهادت بسراید ؟
امروز ایران علم قیام چند هزار ساله انبیاء بلند کرده‌است و به گفته سید شهیدان اهل قلم این ماییم که بار تاریخ را بر دوش خواهیم کشید. و به همین دلیل یک جهان با تمام عده و عُده در برابر ما صف آرایی کرده است.
ایران اسلامی همواره در برهه های گوناگون دستخوش تعرضات ناجوانمردانه حکومت ها، گروه ها و انسان های باطل و منافق و تکفیری مسلک قرار گرفته است.
حادثه اخیر هم فلاکت و بدبختی استکبار را به نمایش می‌گذارد که بر روی مردم بی دفاعی که در حال ذکر خدا بوده اند اسلحه می کشد. در حادثه اخیر حرم شاهچراغ شیراز بر همگان عیان شد که دستاویز قرار دادن فوت یک دختر هم وطن فقط بهانه ای بود برای ضربه زدن بر پیکره اتحاد و همدلی این ملت و امنیتی کردن فضا برای ایجاد ضربات کور و تروریستی در جهت ناامن سازی کشور که به حول قوه الهی همچون دفعات قبل راه به جایی نخواهند برد.
ما دانشجویان بسیجی شهرستان شاهرود حادثه تلخ تروریستی حرم احمد بن موسی(ع) (شاهچراغ) که منجر به شهادت جمعی از هموطنانمان شد را به پیشگاه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و نائب برحقش رهبرمان امام خامنه ای( مد ظله العالی) و ملت شریف و شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از مجامع قضایی و امنیتی خواستار برخورد شدید با عاملان این جنایت هولناک و همچنین برخورد با اغتشاش گرانی که زمینه آن را فراهم کردند هستیم.
والعاقبة للمتقین

ارسال نظرات
پر بیننده ها