خبرهای داغ:
با حضور مردم و مسئولین شهرستان کازرون؛

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) با حضور مردم و مسئولین شهرستان کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۸۵
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور امت خداجوی شهرستان کازرون و مسئولین این شهر همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین یاسر حاجی حاجی پور و مداحی برادر علی اکبری در مسجد ابوالفضل(ع)خیابان طالقانی یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی سومین حرم اهل بیت(ع)گرامی داشته شد.
در این برنامه حجت الاسلام حاجی پور با گرامی داشت یادو خاطره شهدای حادثه حرم احمدبن موسی(ع)و تسلیت و تبریک به خانواده های حادثه دیده بیان نمود: دشمنان قسم خورده نظام در تمام دوران انقلاب دست از دشمنی برنداشتند و نخواهند داشت و چیزی که شاهد بودیم یک جنگ همه جانبه از همه ظرفیت ها با برنامه ریزی دقیق دشمنان بود.
وی با اشاره به اینکه دشمن با جلو انداختن لشکر سلبریتی ها به دنبال راه انداختن جنگ مذهب شیعه و سنی و قوم و قبیله ای کرد و ترک، عرب و بلوچ بود اشاره داشت: وقتی دشمن با سد محکم مردم مواجه شد ناامید شد و دشمنان به خوبی متوجه هستند که ایران همانند برخی کشورها که جنگ های قومی قبیله ای راه انداختن نمی باشد.
حجت الاسلام حاجی پور تصریح نمود: درهای رحمت الهی افق های روشن نشان می دهد و هرجا که ضربه ای خوردیم به خاطر گوش ندادن به حرف ولی خدا بوده است و علاج این فتنه ها عمل نمودن به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین نمودن برای جامعه می باشد.
وی ادامه داد: قدرت خدا را می خواهی ببینید جمهوری اسلامی را نگاه کنید امروز دنیا دارد از تک قطبی بیرون می آید و یکی از علت دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران شعار نه شرقی، نه غربی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.
این استاد حوزه علمیه و سخنران برجسته شهرستان کازرون تاکید نمود: مردم از نمایندگان مجلس مطالبه دارند، مطالبه به حق تصویب قانون علیه قانون شکنان و هنجارشکنان در جامعه می باشد.
وی از خاصیت فتنه گفت و خاطر نشان نمود: از خاصیت فتنه نشان دادن حق و باطل، بر ملا شدن چهره نفاق، عبرت و درس گرفتن از حوادث و مهمترین چیز وعده الهی که پیروزی نهائی اتفاق خواهد افتاد و چهره پلید دشمنان برای همگان آشکار خواهد شد.
در ادامه مداح اهل بیت برادر علی اکبری با مداحی در وصف شهدا حاضرین در مراسم را به فیض رسانید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها