خبرهای داغ:

برگزاری همایش دهه هشتادی ها و روز ملی نوجوان در کرمانشاه

همایش دهه هشتادی ها و روز ملی نوجوان همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۸۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، همایش دهه هشتادی ها و روز ملی نوجوان صبح امروز با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سرهنگ بهشتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و استانی در محل مدرسه شاهد علامه مجلسی برگزار شد.

سلمان محمدی در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزان و فرهنگی و هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: استان کرمانشاه 820 شهید دانش آموز و 180 شهید فرهنگی را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: به علت شیوه بیماری کرونا سه سال تحصیلی مدارس به صورت غیرحضوری برگزار شد و لطمات جبران ناپذیری به علم و علم آموزی وارد آمد و کسانی که مدعی حقوق بشر هستند؛ اعتراضی نکردند اما امروز می بینیم با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها که اقتدار نظام در گرو علم، آگاهی و دانش است به دنبال غیرحضوری کردن و به حاشیه بردن آن ها هستند که به آنها این اجازه را نخواهیم داد که علم آموزی را به حاشیه ببرند.

وی با بیان اینکه خانواده آموزش و پرورش مسئولیت ساختن آینده ایران عزیز را بر عهده دارند، بیان داشت: آسایش امروز مرهون و مدیون خون شهدایی همچون شهید فهمیده است که باید ایثار، بزرگ مردی و شهادت را از او بیاموزیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار