خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛ 

تولید پهپادها و مصنوعات کشاورزی در راستای تحقق راهبرد سال و دغدغه رهبری است

اعلایی عنوان کرد: تولید پهپادهای کشاورزی و سایر مصنوعات یاریگر بخش کشاورزی نیز دقیقا در راستای بیانات مقام معظم رهبری است و این حوزه از حوزه های مورد توجه استان خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۵۱
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، در آیین رونمایی از طرح دانش بنیان تحویل پهپادهای کشاورزی به مددجویان کمیته امداد ۱۴ استان کشور که با حضور مسوولان استانی و کشوری در روستای حصار خروان قزوین برگزار شد بیان کرد: در سال‌جاری آنچه که در فضای ذهنی تصمیم گیرندگان استان مورد توجه قرار گرفته، توسعه بخش کشاورزی و به ویژه دشت قزوین است که رسالت همگانی و خواسته جدید مقام معظم رهبری است.

وی گفت: مقام معظم رهبری توجه ویژه به بخش کشاورزی داشته و از ابتدای سال تاکنون به توسعه بخش کشاورزی استان قزوین نیز تاکید بسیار داشته و لازم است تا در کنار توسعه حوزه های صنعتی، بخش کشاورزی نیز توسعه یابد.

استاندار قزوین اظهار کرد: دشت قزوین با یک و نیم درصد وسعت جغرافیایی کشور بیش از چهار درصد غذای کشور را تولید می کند که قطعا از منابع استان بهره برداری خوبی نکرده ایم و لازم است تا شعار همیشگی ضریب تبدیل آب به درآمد در دشت قزوین بهبود یابد.

اعلایی عنوان کرد: تولید پهپادهای کشاورزی و سایر مصنوعات یاریگر بخش کشاورزی نیز دقیقا در راستای بیانات مقام معظم رهبری است و این حوزه از حوزه های مورد توجه استان خواهد بود. 

وی افزود: قطعا رسیدن ما به اهداف در تمام حوزه ها برای تمام مسوولان در مجموعه حاکمیت و غیره هرجا با این نگاه است که اگر توانستیم منافع مردم را محقق سازیم می توان موجب ایجاد امید در جامعه شود. 

اعلایی در پایان گفت: در وقایع اخیر حجم هزینه ها و سوزاندن منابع و فرصت های که برای آن برنامه ریزی شده بود مناسب دستاوردهایی که کسب کردیم نیست.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار