امام جمعه شهر وحیدیه:

دشمن با حمایت از اغتشاشات به دنبال امتیاز گرفتن از مذاکرات رفع تحریم ها است

امام جمعه شهر وحیدیه با بیان اینکه هیئت ‌مذاکره کننده ایران ‌پیشرفت خوبی در مذاکرات رفع تحریم ها داشت، آنها به دنبال فرصتی بودند که اگر در مذاکرات نتوانستند بر ما پیروز شوند با ایجاد اغتشاش خواسته های خود را بر ما تحمیل کنند .
کد خبر: ۹۴۶۴۴۸۸
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج ۳عاشورا،سپاه حضرت امیر المومنین (ع) شهرستان شهریار؛ امام جمعه شهر وحیدیه مرکز بخش جوقین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر وحیدیه اظهار داشت: تقریبا ۴۲ روز است که کشور به بهانه فوت یک‌خانم که   بیماری پیش زمینه ای داشته است،   ملتهب شده و دانشگاه های ما تقریبا تعطیل و‌مدارس   ناآرام گشته و‌کسب و‌کار مردم و‌کسب و‌کارهای اینترنتی از رونق افتاده است.

حجت الاسلام والمسلمین شائق افزود: در مرحله ای که دیپلماسی ما پیشرفت خوبی داشت و در پیمان سیکا و‌تعدادی پیروزی های منطقه ای داشتیم چنین غائله ای را به راه انداختند تا    محدودیت هایی بر کشورمان تحمیل کنند و   به این بهانه اوضاع کشور را بهم ریختند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: ایشان فرمودند  که میدان داران این جریان چه کسانی هستند و عده ای جاهلانه و غافلانه فریب خورده و   به وسط میدان آمده اند.

 حجت الاسلام والمسلمین شائق در خصوص حادثه تروریستی شیراز در شاهچراغ و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان عزیزمان تکید کرد که این حادثه تلخ نشات‌گرفته از این جریانات فتنه و اغتشاشات است؛ اما به کوری چشم دشمنان و بدخواهان نظام، جمهوری اسلامی پیروز خواهد شد همانطور که همیشه پیروز بوده ایم  و  از این مرحله نیز ملت ایران روسفید بیرون خواهد آمد.

امام جمعه شهر وحیدیه در ادامه سخنان خود به با گرامیداشت ولادت حضرت عبداالعظیم(ع)، گفت:  حضرت عبدالعظیم حسنی  امام زاده  و  سفیر ائمه اطهار بود و شهر به شهر، کشور به کشور می‌گشت و‌ حب امام حسین (ع) را در دل مردم ایجاد می کرد.

وی همچنین با گرامیداشت مقام شامخ  شهید محمدحسین فهمیده دانش آموز  ‌نوجوان و غیرتمند و  آیت الله سید محمد علی  طباطبایی اولین امام جمعه شهید محراب در آذربایجان   اظهار داشت: منافقین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جنایات بیشماری در کشور مرتکب شده اند و آیت الله سید محمد علی  طباطبایی نیز توسط منافقین گروه فرقان بشهادت رسید.

  در پایان مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهر وحیدیه مردم مومن و انقلابی این شهر به منظور محکم کردن جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ در شیراز از مسجد جامع تا میدان شاهد راهپیمایی کردند.

 

 

  

 

 

                  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار