خبرهای داغ:
خطیب جمعه شهرستان بهار:

قوه قضاییه باید با اغتشاشگران با قاطعیت برخورد کنند

همدان-خطیب جمعه شهرستان بهار گفت: مملکت ما مملکت اسلامی است، اسلام عزیز می‌فرماید با رافت برخورد کنید، اما تا کی مماشات؛ باید قوه قضاییه با اغتشاشگران با قاطعیت برخورد کنند و انتقام شهدا را بگیرند.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۷۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های نماز عبادی _سیاسی جمعه شهرستان بهار با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار کرد: خلقت عالم هستی، بیهوده نبوده و خلقتی حکیمانه است و خداوند هدفی از این خلقت دارد، بنابراین در این عالم تمام اعمالی که انجام می‌شود تبعاتی دارند ولو اینکه عمل کوچکی باشد.

وی تصریح کرد: عالم، عالم عمل و عکس العمل است هر کاری که انجام می‌دهیم، یک عکس العمل به وجود می‌آید، و اثر وضعی آن در عالم برزخ و آخرت هم ما را دربر می‌گیرد؛ هر کس به اندازه ذره‌ای عملی انجام دهد پاداش و عذاب آن را می‌بیند و دنیا بی حساب و کتاب نیست.

امام جمعه بهار عنوان کرد: باید حواسمان باشد در این عالم هر عملی انجام می دهیم و از هر حزب و گروهی دفاع می‌کنیم و از کسی تبعیت می‌کنیم باید بدانیم در روز قیامت با آنها محشور می‌شویم و باید جوابگو باشیم و همه اعمال حساب و کتاب دارد.

وی گفت: بعضی از مشکلات و مصیبت‌ها در طول تاریخ انقلاب به خاطر برخی از افراد نفوذی که روی کار آمدن و گرفتار سوء مدیریت و خیانت شدند و هر کس عالمانه و آگاهانه از آنها حمایت کرده باید جوابگو باشد، و در نامه اعمالش محفوظ است، چنانچه براساس آیات و روایات «‌هر کس هم وزنِ ذرّه‌اى نیکى یا بدی کرده، آن را خواهد دید».

ارزنده بیان کرد: گاهی به خاطر کار یا حرف کسی وحدت به هم می‌خورد، باعث کشته شدن عده‌ای می‌شود، وضعیت امروزه و پیام سلیبریتی‌ها و هنرپیشه‌ها و سیاسیون و نمایندگانی که آتش بیار معرکه بودند، باید بدانند در خون پسر بچه‌ای که در شیراز به خون خود غلطید و پدر و مادری که کشته شدند و کشته‌های نیروهای امنیتی، نظامی، فراجا و ... و صدماتی که وارد شده همه آنها شریک هستند و باید جواب بدهند و این افراد از اسلام چیزی درک نکردند، اینها که از دایره انسانیت و وطن دوستی خارج هستند، و صدبار از هیتلر پست‌تر هستند.

وی ادامه داد: کسانی که ادعای مسئولیت برای نظام دارند و مال نظام را خوردند چرا آتش بیار معرکه شدند اکنون باید جواب دهند،باید خیلی مواظب باشیم، بعضی مواقع حرف زدنمان، آخرتمان را ویران می‌کند.

امام جمعه بهار با توجه به اوضاع و احوال امروز مملکت به فرازهایی از خطبه ۱۰۸ نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: دشمنان، هر کسی را به ظرف معرفتش به اسم آزادی، اقتصاد، فساد و اغتشاشات و عریان شدن گمراه می‌کنند و به بیراهه می‌برند و اگر ذره‌ای غفلت کنیم چیزی برایمان باقی نمی‌ماند، حواسمان باشد اگر قدر صلاح و فلاح را ندانیم، امنیت را از ما می‌گیرند و به اسم مهسا امینی هزاران جنایت در دانشگاه‌ها و مدارس می‌کنند و ما هم دنباله‌رو آنها هستیم.

وی افزود: تا کی مصلحت اندیشی کنیم و با آنها همراهی کنیم، به حرف خائنان گوش نکنید و حرف رهبر سالک و عالم را گوش کنید همه باید به سخنان پیشوای زمان گوش دهیم، نظام جمهوری اسلامی مظلوم و مقتدر است، یک عده، از بیگانگان فریب خوردند و اگر حواس جامعه جمع نباشد، کفر و ظلم و استبداد چنان بر جامعه مسلط می‌شود که کفر و ظلم و استبداد عربده‌کشی کند و حتی نمی‌توانیم نفس بکشیم.

ارزنده اظهار کرد: تا کی می‌خواهیم حادثه تاسف بار شهادت عزیزانمان را در شیراز، شهادت دو پاسدار سپاه سلمان، شهادت دو بسیجی در شمال، پاسدار عزیزمان در ملایر و عزیزانمان در نیروی فراجا را که زندگی خود را برای حفظ نظام گذاشتند، تسلیت بگوئیم.

وی عنوان کرد: مملکت ما مملکت اسلامی است، اسلام عزیز می‌فرماید با رافت برخورد کنید، اما تا کی مماشات؛ متاسفانه قوه قضاییه و مسئولان ما، اهل قلم و اهل تریبون منتظر حرکت رهبری هستند، و مظهر رافت شده‌اند، اما باید قوه قضاییه با اغتشاشگران با قاطعیت برخورد کنند و انتقام شهدا را بگیرند نیروهای امنیتی، سربازان گمنام، نیروهای فراجا، سپاه و بسیج که برای امنیت ما جانشان را دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات