مطالبه گری مجمع بسیج شهرستان شهرکرد از مسئولان

اجلاسیه مجمع بسیجیان و قرارگاه شهید مدرس از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۱۲۴
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این اجلاسیه که در مجتمع لاله شهرکرد با حضور مسئولین کارگروه های 6گانه مجمع بسیج شهرستان و نماینده مردم شهرکرد- بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در راستای تصویب طرح های مختلف بسیج در قالب قرارگاه های 10گانه اعتلای بسیج که کارگروه های متعددی در مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و در نواحی مختلف  استان از جمله؛ ناحیه شهرکرد، کارگروه های مجامع بسیج طرح های مختلفی را پیش بینی کرده اند که امروز ان شاءالله ارائه خواهد شد .

سردار اکبری افزود: هرکدام از این طرح ها مصوب شد، بعنوان یک سند راهبردی در مجموعه استان و خصوصاً در مجموعه بسیج اجرایی خواهد شد.

وی از جمعبندی طرح های ارائه شده در این اجلاسیه و ارائه طرح های منتخب به دستگاه های اجرایی پس از تصویب خبرداد و از زحمات کارگروه های بسیج در این زمینه قدردانی کرد.

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد- بن و سامان در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این برنامه گفت: کارگروه ها نقطه نظرات خودشان را ارائه دادند که خیلی خوشحال شدم و مثل همیشه بسیج نگاه دقیق و درست به مسایل و پدیده ها دارد.

راستینه افزود: در حوزه بحث مدیریتی روان آب ها، پیشنهادهایی داشتیم، در بحث دشت های ممنوعه و بحرانی موجود پیشنهادهایی داشتیم. در خصوص کارگروه فرهنگی  اجتماعی و طرح ایران جوان بمان، پیشنهادایی داشتند و در مجموع فکر می کنم نگاه درست و دقیقی در کارگروه ها شکل گرفته و من دستگاه ها را دعوت می کنم از این ظرفیت علمی که در بسیج و در کارگروه های هست استفاده کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی را سفارش می کنم از این ظرفیت کم نظیری که امروز در قالب کارگروه های اندیشه ورز بسیج شکل گرفته استفاده کنند و طبیعتا این فرصت، فرصت ارزشمندی است که ما بتوانیم با نگاه دقیق تر، علمی تر و منطبق بر واقعیت های اجتماعی، اقتصادی و پدیده ها تصمیمات درست تری برای حل مسائل و مشکلات موجود جامعه خودمان داشته باشیم.

وی در پایان گفت: بار دیگر من از بسیج شهرستان شهرکرد که با سازماندهی این کارگروه ها تلاش می کنند نقش مؤثری در حوزه حل مسائل اجتماعی داشته باشند تشکر می کنم.

شایان ذکر است فیض الله بابااحمدی مسئول مجمع بسیج شهرستان شهرکرد هم، حاضران در این مجمع را برگزیده های علمی- تصصی و فرهنگی شهرستان شهرکرد دانست و گفت: این مجمع متشکل از 6کارگروه است که در تخصص هایی که د ارند مسائل مبتلا به شهرستان را بررسی می کنند.

وی افزود: آن طرح هایی که قابلیت اجرا در حوزه شهرستان را دارد در کمیته فرهنگی مجمع مطرح و به اجرا گذاشته می شود و آن طرح هایی که جنبه ملی و کشوری دارند به مسئولان کشوری ارسال می گردد مثل طرح ازدواج پایدار که در سال 1400 این طرح را داشتیم و یک موضوعی به نام شناسنامه ای برای ازدواج پایدار تدوین کردیم که این طرح کشوری می شود و در درست بررسی است.

بابااحمدی خاطرنشان کرد: آنچه در این کارگروه ها مطرح می شود مطالباتی است که جامعه بسیجیان شهرستان شهرکرد از مسئولین استان خواهند داشت که امروز از نماینده محترم شهرستان های شهرکرد- بن و سامان درخواست کردیم که شنونده نقطه نظرات مجموعه مسئولین کارگروه ها و مجمع بسیج شهرستان باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار