استاندار گیلان:

جهاد تببین راهکاری اثربخش در برابر فتنه‌گری است

استاندار گیلان دوقطبی‌سازی و تجزیه را آرمان اصلی دشمنان در برابر ایران اسلامی دانست و گفت: جهاد تببین بعنوان تاکید رهبر معظم انقلاب راهکاری اثربخش در برابر فتنه‌گری دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۶۳۶۵۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، اسدالله عباسی امروز در چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان با بیان اینکه حرکت‌های مذبوحانه دشمنان در اتفاقات اخیر کشور و حمایت افراد معلوم‌الحال از آشوبگران و اغتشاشگران، نشان انزوای استکبار جهانی است، اظهار کرد: موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های گوناگون، دشمن را به تکاپو انداخته تا با سنگ‌اندازی و تخریب، چرخ حرکت رو به جلوی این نظام را از کار بیندازد. 

وی با تاکید بر ظرفیت‌های مختلف استان گیلان در عرصه‌های کشاورزی، تولیدی و گردشگری گفت: با حمایت بیش از پیش از فعالان سه عرصه مهم کشاورزی، گردشگری و صنعت، راهکارهای لازم برای توسعه و پیشرفت در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. 

استاندار گیلان با اشاره به احیای ۲هزار واحد تولیدی در کشور و ۱۰۷ واحد تولیدی در گیلان افزود: با تکیه بر اقتصاد پویا، ایجاد زنجیره ارزش در اقتصادِ کشاورزی و حضور در میان مردم و شهروندان با شنیدن درد دل‌ها و دغدغه‌های آن‌ها، می‌توان برای حل مشکلات گام‌های موثرتری برداشت. 

به گفته عباسی، حضور مسؤولان در بطن مردم و شنیدن نیازها و مشکلات‌شان در دیدارهای مردمی و چهره به چهره توسط مدیران، امری مورد تاکید رهبر انقلاب و رئیس‌جمهوری و راهکاری ارزشمند برای برون رفت از سختی‌ها و مسائل موجود در کشور است.

وی با تاکید بر لزوم همگرایی و هم افزایی برای مقابله با دشمن، توجه به داشته‌ها و ظرفیت‌ها را یک ضرورت خواند و با اشاره به پیشرفت‌های قابل ملاحظه کشورمان در حوزه‌های مختلف؛ لزوم معرفی توانمندی‌های موجود را یادآور شد.

استاندار گیلان دوقطبی‌سازی و تجزیه را آرمان اصلی دشمنان در برابر ایران اسلامی دانست و افزود: جهاد تببین بعنوان تاکید رهبر معظم انقلاب راهکاری اثربخش در برابر فتنه‌گری دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار