در مجمع بسیج شهرستان بن عنوان شد:

آمریکا در تقابل با ایران اسلامی به چالش کشیده شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در مجمع بسیج شهرستان بن به تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی در تقابل با استکبار جهانی پرداخت.
کد خبر: ۹۴۶۳۶۵۴
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر گفت:  آمریکا می خواهد سیاست دهکده ی جهانی به رهبری خودش در دنیا حاکم بشود و در این راه ایران اسلامی را یکی از موانع اصلی خود می داند وبه همین علت مدام در پی توطئه در کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع اعضای مجمع بسیج شهرستان بن تاکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی سبب تسلیم شدن دشمن در جبهه های مختلف بین المللی شده است و آمریکا در تقابل با ایران اسلامی به چالش کشیده شده و هیمنه ی خود را در دنیا از دست داده است.

حسینی صدر بیان کرد: آمریکا ایران قوی را یک خطر بالفعل برای منافع خود در تمام دنیا می داند و به همین دلیل است که سعی دارد با به راه انداختن آشوب های مختلف مانع قوی تر شدن ایران اسلامی بشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: آمریکا می خواهد جمهوری اسلامی را مهار کند و با به راه انداختن آشوب های اخیر در کشور قصد دارد در مذاکرات هسته ای از جمهوری اسلامی امتیاز بگیرد.

شایان ذکر است مجمع بسیج شهرستان بن با حضور اعضای کارگروه های شش گانه بسیج و همچنین با دعوت از  فرماندار، فرمانده انتظامی و برخی مسئولین ادارات شهرستان بن در سالن جلسات آموزش و پرورش شهر بن برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار