خبرهای داغ:

با هدف تقدیر از مجموعه پلیس انجام شد؛ حضور فرمانده و ارکان گردان کوثر و مسئول بسیج جامعه زنان سمنان در اداره گذرنامه سمنان(پلیس امنیت اخلاقی)

فرمانده و ارکان گردان کوثر و مسئول بسیج جامعه زنان سمنان در اداره گذرنامه سمنان(پلیس امنیت اخلاقی) با هدف تقدیر از زحمات بی شائبه مجموعه پلیس حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۳۸
|
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- فرمانده و ارکان گردان کوثر و مسئول بسیج جامعه زنان سمنان در اداره گذرنامه سمنان(پلیس امنیت اخلاقی) با هدف تقدیر از زحمات بی شائبه مجموعه پلیس حضور یافتند.
  زهرا فخار، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه سمنان  اشاره کرد: تعدادی از بسیجیان گردان کوثر و اعضای شورای بسیج جامعه زنان سمنان در اداره گذرنامه و پلیس امنیت اخلاقی سمنان حضور پیدا کردند و از مجموعه ی پلیس که با مجموعه بسیج در زمینه ایجاد امنیت و آرام نگه داشتن فضای جامعه و سرکوب اغتشاشگران همکاری داشتند و زحمات زیادی را انجام دادند تقدیر و تشکر کردند.

فخار افزود: همچنین برگزاری نشست و جلسه پرسش و پاسخ با مجموعه پلیس و مطالبه گری در خصوص حفظ امنیت و حجاب و ...از مجموعه ی زحمتکش پلیس، در این دیدار ، صورت گرفت.

فخار افزود: همچنین در این دیدار درباره ی اغتشاشات اخیر، اهمیت به نوجوانان و جوانان، بحث بدحجابی که در جامعه رواج پیداکرده است و اهمیت دادن به این موضوع از جانب مسئولان و همچنین ورود به مدارس و بصیرت افزایی در بین دانش آموزان، تبادل نظر انجام گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار