وداع و تشییع پیکر جانباز ۷۰درصد در شهرکرد؛

مراسم تشییع جانباز شهید منوچهر بیگی

مراسم وداع و تشییع یادگار هشت سال دفاع مقدس جانباز سرافراز ۷۰درصد شهید منوچهر بیگی هرچگانی با حضور مردم ، مسئولان و خانواده معظم شهدا در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۳۱۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر یادگار هشت سال دفاع مقدس، جانباز سرافراز ۷۰درصد "شهید منوچهر بیگی هرچگانی" برگزار و پس از اجتماع مردم ولایتمدار در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد، نماز بر پیکر شهید توسط حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امام جمعه موقت و مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد اقامه شد و برای خاک سپاری به زادگاهش روستای هرچگان منتقل و در کنار هم‌رزمان شهیدش در گلزار شهدا آرام گرفت.

جانباز شهید "منوچهر بیگی" اول فروردین‌ماه ۱۳۴۷ در روستای هرچگان از توابع شهرستان شهرکرد متولد شد، این شهید بزرگوار از رزمندگان بسیجی گردان امام سجاد علیه السلام تیپ مقدس ۴۴ قمر بنی‌هاشم علیه السلام بود که در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه عملیاتی "شاخ شمیران" در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۶ بر اثر ترکش به دست، پا و بمب باران شیمیایی به درجه جانبازی نایل و پس از تحمل رنج و سختی ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، سحرگاه ۲۷ مهرماه 1401به خیل شهدا پیوست.

شایان ذکراست:جانباز شهید "منوچهر بیگی هرچگانی"، برادر شهید"محمود بیگی هرچگانی" است که در عملیات خیبر به فیض عظمای شهادت نائل گردید.

مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۴۴۱ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، از این تعداد ۱۳ شهید مدافع حرم و ۲ شهید مدافع سلامت در جمع شهدای استان قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار