فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستون امنیت کشور است

فرمانده انتظامی استان بوشهر در یادواره شهدای امنیت شهرستان دیلم گفت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ستون امنیت کشور است.
کد خبر: ۹۴۶۳۱۸۶
|
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج دیلم، سردار حیدر سوسنی در یادواره ی شهدای امنیت شهرستان دیلم اظهار داشت: امنیت یک موضوع حیاتی است که با پشتوانه رهبری فرمانده کل قوا و مشارکت آحاد مردم در کشور جاریست و اگر به جایگاه فراجا در کشور بپردازیم باید گفت پلیس حافظ ارزش های انقلاب و سرباز بلافصل ولی فقیه است و مرجع مردم است محل رجوع مردم امروز کلانتری های و پاسگاه ها هستند .

وی در ادامه گفت : یگان ویژه و همه مردم گفت : "فراجا ستون امنیت کشور است "و در این راه 13 هزار شهید تقدیم امنیت کشور کرده و سهم استان بوشهر از این تعداد ، 158 شهید والامقام میباشد .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد : امنیت هزینه دارد و هزینه این امنیت پایدار در جامعه ، "خون جانبازان،ایثارگران و شهدای" ماست.

همچنین سردار سوسنی به ارائه آمار عملکرد در خصوص موفقيت هاي انتظامي استان در حوزه امنیتی ، انتظامی و ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی طی 6 ماهه اول سال جاری و نقش اهميت مشارکت آحاد مردم با پليس در برقراري و تامين امنيت ، عنوان داشت:ما تا جان داریم از ارزش های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم کرد و به عنوان یک سرباز کوچک در خدمت مردم و ولی امر مسلمین فرماندهی معظم کل قوا خواهیم بود .

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه خاطر نشان کرد : پلیس بوشهر با صدور 60 هزار گذرنامه در برگزاری و برپایی پیاده روی اربعین حسینی گوشه ای از خدمتگزاری به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ایفا نمودند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار