امام جمعه موقت تهران:

نظام اسلامی مقدمه ظهور حضرت حجت (عج) است / باید از انقلاب اسلامی که امانت الهی است محافظت کنیم

ساری-امام جمعه موقت تهران، با اشاره به اینکه انسان باید در تمامی مراحل از زندگی شاکر خدا باشد، خاطرنشان کرد: باید قدر اقتدار عزت و نظام اسلامی که مقدمه ظهور است، را دانست.
کد خبر: ۹۴۶۳۱۲۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر صبح امروز در همایش بصیرتی که با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و سردار مسلمی فرمانده سپاه استان در ستاد برگزار شد،با اشاره به حکمت خدای متعال، گفت: خدای متعال حکمت را به همه نمی هد برای همین حکمت یک سرمایه و گنج است.

آیت الله صدیقی با بیان این مطلب که خدای متعال به کسی که حکمت میدهد به آن خیر کثیر می دهد،افزود:حضرت زهرا(سلام الله علیها) خیر کثیر است.

خبر

امام جمعه موقت تهران، با اشاره به اینکه انسان باید در تمامی مراحل از زندگی شاکر خدا باشد، خاطرنشان کرد: باید قدر اقتدار عزت و نظام اسلامی که مقدمه ظهور است، را دانست.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه پاسداران نگهبان ارزش ها و خون های شهدا هستند، افزود:یکی از مصادیق حکمت ان است که در زندگی خود را غرق در نعمتهای خدا ببینیم.

امام جمعه موقت تهران،با اشاره به یک حدیث قدسی، بیان کرد: خدای متعال به انسان عزت و آبرو میدهد اما انسان به جای آنکه شاکر خدای متعال باشد، شکرگزار نیست.

خبر

آیت الله صدیقی با بیان اینکه لذت گرایی و هوسرانی عاقبت خوبی ندارد،افزود: لذت در ترک هوسرانی است و باید انسان دنبال بندگی تکلیف و رضای خدا باشد.

او با بیان اینکه کسی که دغدغه اش رضای خدای متعال نباشد و به دنبال لذت های دنیوی برود،یک انسان خسران زده است، گفت: باید برای زندگی که رنگ خدا داشته باشد، تلاش کرد.

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه انسان به دنیای فانی نباید دل ببندد، خاطرنشان کرد:نباید به مقام و منصب هایی که فانی هستند، دل بست.

امام جمعه موقت تهران،با بیان این مطلب که امام خمینی(ره) حتی یک کار برای غیرخدا نکردند، گفت: امام (ره) را امثالی مثل آیت الله بهجت (ره) شناختند.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه باید یک روز باید پیش خدای متعال پاسخگوی کارهای خود باشیم، اضافه کرد:کسی که انس و ایمان خدای متعال برای آن شیرین شد، هیچ چیزی او را از خدا نمیتواند بازدارد.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر خواندن نماز شب، گفت: انقلاب اسلامی امانت الهی است باید آن را حفظ کرد.

آیت الله صدیقی با تصریح  بر اینکه دشمن قصدنفوذ در خانه ها را دارد، گفت: دشمن در تلاش است تا برروی فرزندان این سرزمین ،اثربگذارد برای همین باید خیلی مراقب نفوذ دشمن باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار