زرنگار در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

اربابان سلطه گر غربی به هر بهانه دنبال ایجاد ناامنی در ایران هستند/ جهاد تبیین، مهمترین سنگر مقابله با جنگ شناختی دشمن

یک استاد بسیجی دانشگاه گفت: اربابان سلطه گر غربی، در چنین شرایطی که کمشور در ابعاد مختلف در حال پیشرفت است، دنبال ایجاد نا امنی با هر بهانه ای در کشور هستند.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۸۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

اربابان سلطه گر غربی به هر بهانه دنبال ایجاد ناامنی در ایران هستند/ جهاد تبیین، مهمترین سنگر مقابله با جنگ شناختی دشمن است

طاهره زرنگار استاد بسیجی دانشگاه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به روشنی اهمیت جهاد تبیین در تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به نگاه ویژه بر لزوم تحقق جهاد تبیین، گفت: اساتید دانشگاه، باید در مسیر تحقق جهاد تبیین، روشنگری، معرفت و بصیرت افزایی داشته باشند.

اغتشاشات اخیر بخاطر حجاب و بد حجابی نیست
این استاد بسیجی دانشگاه با تأکید بر اینکه دعوای امروز و اغتشاشات اخیر بخاطر حجاب و بد حجابی نیست، تصریح کرد: دعوا بر سر سجده نخستین شیطان بر آدم و انگیزه سلطنت و سلطه شیطان بر انسان است.

دعوا بر سر سلطنت اربابان زر و زور و تزویر است
زرنگار حاکمیت عدالت، صداقت، حکمت الهی، سلطنت اربابان زر و زور و تزویر، اطاعت از امر الهی، خدایان ثروت، شهوت و قدرت را از محورها و دلایل اغتشاشات اخیر برشمرد و اضافه کرد: اغتشاشات اخیر بر سر عقلانیت، معنویت، تجلی استعدادهای فطری با ظهور وسوسه های شیطانی در روابط انسانها و حاکمیت عضمت و سلطه عصیان، سیانت از حیا، نجابت، شرافت و کرامت انسانی است.

اغتشاشات بخاطر سلطنت اشرار صهیونیستی بر ملل است
این استاد بسیجی دانشگاه ادامه داد: دعوا بر سر سرگردانی فطری، تلاطم روانی، بردگی جنسی، بقای تمدن ضد بشری غرب، تحمیل فرهنگ غربی برهنگی، ایجاد تمدن نوین اسلامی برای بازگشت آخرین منجی عالم بشریت، جاری کردن ارزش های اخلاقی بشر، حاکمیت اراده الهی در رفتار فردی و اجتماعی میان انسانها، مدیریت جهانی معصومین(ع)، سلطه و سلطنت اشرار صهیونیستی بر ملل است.

اغتشاشات اخیر بخاطر اشتباهات و ضعف های مسئولان کشور نیست
زرنگار با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر بخاطر اشتباهات و ضعف های مسئولان کشور نیست، تصریح کرد: دعوا بر سر صلب امنیت ایران با تحریک جوانان کشور به سمت تخریب و نابودی آینده خودشان است.

این استاد بسیجی دانشگاه افزود: دشمنان با هدایت اغتشاشات، نمی خواهند جوانان ایرانی پرچمدار ظهور امام زمان(عج) و الگوی شایسته و پیش قراول نجات جوانان سرگشته و بی پناه جهان باشند.

ایران با عضویت در اتحادیه شانگهای، در حال انتقال قدرت جهانی از غرب به شرق است
زرنگار با بیان اینکه سرود"سلام فرمانده" عالم را مسرور و جهانی شده است، گفت: از طرفی هم جبهه مقاومت، در مقابل رژیم صهیونیستی ابعاد وسیع تری پیدا می کند، اضافه کرد: ایران با عضویت در اتحادیه شانگهای، در حال انتقال قدرت جهانی از غرب به شرق است.

این استاد بسیجی دانشگاه با تأکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران، محور کوریدور اقتصادی شمال به جنوب و اسکاندیناوی تا اقیانوس هند است، افزود: اربابان سلطه گر غربی، در چنین شرایطی دنبال ایجاد نا امنی با هر بهانه ای در کشور هستند.

زرنگار بر نقش نخبگان و دانشگاهی ها با حفظ متانت، بردباری و صمیتیت در بحث بصیرت افزایی، معرفت و مهارت افزایی و روشنگری در مسیر تحقق جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: آینده طبق وعده الهی از آن حق پرستان، باطل ستیزان، عدالت خواهان، ولایت مداران و متقیان است.

این استاد بسیجی دانشگاه عصر امروز را عصر جنگ رسانه، شناختی، ترکیبی و هیبریدی دانست و با بیان اینکه دشمن در میدان جنگ نرم به ویژه در فضای مجازی فعال است، اظهار داشت: باید در میدان مقابله با این هجمه کشور سیاست های بروز و مناسب اتخاذ شود و جهاد تبیین، مهمترین سنگر مقابله با این توطئه ها و هجمه های دشمن است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار