رنج و عذاب وام ازدواج و فرزندآوری در کهگیلویه و بویراحمد/ مردم از دست بانک‌ها شاکی هستند

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شکایات زیادی از عدم پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری دارند.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۵۹
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، عاطفه‌السادات مدبرنژاد در سومین جلسه ستاد استانی جمعیت که به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور حجت الاسلام ساکی دبیر جبهه مردمی جمعیت کشور و مدیران استانی برگزار شد؛ با به چالش کشاندن بانک‌ها از آنها و همچنین مدیرکل بیمه سلامت خواست در خصوص اقدامات ارائه شده در حوزه جوانی جمعیت گزارش ارائه کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مراجعین بسیاری برای تاخیر در پرداخت وام ازدواج و وام فرزندآوری به دفتر امور زنان و خانواده به عنوان دبیرخانه خانواده و جوانی جمعیت مراجعه می کنند گفت: در این جلسه باید بانک‌ها به ارائه گزارش کار و دلیل عدم پرداخت به موقع وام های ازدواج و فرزند آوری بپردازند و جواب گوی شکایات مردم باشند. 

مدیرکل امور زنان و خانواده درخواست‌های متقاضیان را به جلسه آورد و علاوه بر گزارش کلی که بانک ارائه دادند؛ مکلف شدند که پاسخگوی شکایات مردم هم باشند. 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی بحث ناباروری است گفت: مردم برای درمان ناباروری مشکل مالی دارند و به همین خاطر در این جلسه از مدیرکل بیمه سلامت استان خواستیم تا شرایط تامین۹۰درصد هزینه درمان ناباروری برای زوج‌های نابارور را بیان و  رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند تا مردم از این خدمات آگاهی پیدا کرده و بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مردم از دست بانک‌ها شاکی هستند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که 15 شهریور امسال برگزار شد از این رویه بانک ها انتققاد کردو گفت: مردم که به ما مراجعه می‌کنند از دست بانک‌ها شاکی هستند که چند ماه در نوبت وام ازدواج هستند اما اقدامی انجام نمی‌شود.
سید جواد هاشمی مهر خاطرنشان کرد: جدا از آسیب‌های فضای مجازی آسیب‌های اجتماعی در استان زیاد است که با پرداخت تسهیلات ازدواج اجازه ندهیم این وضعیت بدتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار