فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران درهمایش گرامیداشت هفته ایمنی:

میزان آسیب در سپاه استان با توجه به گستردگی اقشار و گوناگونی فرهنگ ها در وضعیت مطلوبی است

همایش گرامیداشت هفته ایمنی با حضور سردار عابد دوست معاون ایمنی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۴۸۸
|
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

در ابتدای این مراسم سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در سخنانی اظهار داشت: بدن انسان به گونه ای خلق شده است که به محض بروز بیماری علائمی مانند تب و غیره ظهور می کند و به انسان اخطار و هشدار می دهد که به فکر درمان خودش باشد. در گیاهان هم با تولید سموم مختلف   با آفات مقابله می کنیم این درحالی است که خداوند برای درمان بیماری و آفات در گیاهان حشرات مختلفی را بوجود آورده است اما بشر آنرا به هم زده است و آن را طوری که خودش دوست دارد تنظیم کرده است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایشان جامعه را به یک باغ بزرگ تشبیه می کنند که بدون حصار است و وسعت این باغ آنقدر زیاد است که امکان دیوار و حصار کشی در اطراف آن مشکل است. ذوالقدر ادامه داد: هیچ سازمانی در جمهوری اسلامی از لحاظ وسعت و گستردگی مانند سازمان ما نیست  چرا که اقشار مختلفی از مهد کودک گرفته تا قشر دانش آموزی، دانشجویی، کارگری،  مهندسین، طلاب،  فرهنگیان، اداری، و... را شامل می شود و به همین نسبت نیز آفت ها در این سازمان می تواند زیاد باشد و طبیعتا آسیب های آن نیز نسبت به سایر دستگاه ها بیشتر خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه سخنانش به بحث نفوذ اشاره کرد و اظهار داشت: نفوذ می تواند به صورت فردی و نفوذ جمعی مانند حوادث اخیر در کشور اتفاق بیفتد و حفاظت اطلاعات ما می تواند در پیش بینی و پیشگیری از این حوادث درست عمل کند. وی افزود: وظیفه ما ایمنی در مقابل دشمن برای پیشگیری از نفوذ و مقابله با جاسوسی و خرابکاری دشمن است.

وی با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، گفت: ایشان تاکید دارند که در رزمایش ها تلفات باید صفر باشد . اگر ابزار درست و سالم باشد خودمان سالم و سلامت می مانیم و اگر از ابزار درست و به موقع بکارگیری شود سطح ایمنی ما بالاتر خواهد رفت هرچند که این امور شاید برای ما سخت باشد اما باید برای تحقق این موضوع تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سپاه استان تهران با توجه به اقشار مختلف و گوناگونی فرهنگ ها افزایش حوادث برای ما متصور است اما خوشبختانه به رغم همه کاستی ها سازمان ما در این خصوص در وضعیت مطلوبی قرار دارد.     

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار