کارشناس مذهبی در گفتگو با بسیج:

پیامبر اسلام محبوب ترین شخصیت عالم هستند

حجت الاسلام محیایی با تبیین ابعاد شخصیت حضرت محمد(ص) گفت: پیامبر اسلام محبوب ترین شخصیت عالم هستند.
کد خبر: ۹۴۶۲۴۱۰
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، پیامبر اسلام  صل الله علیه و آله و سلم  اسوه‏ ی تقوا ،مکارم اخلاق ،انسانیّت ،عدالت ،وفای به عهد و کلیه ی محسّنات اخلاقی وبشری بودند و در یک جمله می توان گفت پیامبر اسلام محبوبترین شخصیت عالم هستند.

حجت الاسلام علی محیایی بیان کرد: یکی از ویژگی های حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم مقاومت و استقامت ایشان در صراط مستقیم است طوری که دشمنان اسلام یکی پس از دیگری در تقابل ایشان مغلوب شده وامروز میبینیم در عالم نام اسلام هست که همه جا می درخشد و روز به روز بر مسلمین جهان افزوده می شود .

حجت الاسلام محیایی افزود: پس آنچه که امروز باید همه ی مسلمانان سرلوحه ی خویش قرار دهند همین مقاومت و پایداری است چرا که وعده خداست که استقامت در راه حق وعدالت در نهایت منجر به پیروزی خواهد شد.

محیایی بیان کرد: بنابراین امروز جای هیچ تردیدی در حقانیّت مبارزه با طواغیت زمان چون رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار  نیست و باید دراین مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد.

 وی در پایان با اشاره به آیه شریفه (اشدّاءُ علی الکفّار رحماءُ بینهم ) و تطبیق شخصیت پیامبر مکرم اسلام با این آیه گفت:  باید بین دوستان کمال محبت و در مقابله با دشمنان اوج خشم و شدّت برخورد را داشته باشیم چرا که این روحیه از مهم ترین عوامل اصلی رشد و بالندگی اسلام است.

ارسال نظرات