خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

راهبرد سپاه فدا شدن برای مردم است

سردار آتانی گفت: آنان که نابخردانه آمدند برایشان نگرانیم چرا که آنها فرزندان خودمان هستند، کسی از فرزند خودش روی گردان نمی شود و نا امید از عزیزان خود نیستیم. راهبرد سپاه فدا شدن برای مردم است.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۹۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

راهبرد سپاه فدا شدن برای مردم است/به سراغ منافقین که در پستوهایشان پنهان شده اند خواهیم رفت

به گزارش خبرگزاری بسیج، در نشست صمیمی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اصحاب رسانه استان، خبرنگاران و مدیران مسئول نسبت به وقایع و اتفاقات اخیر در کشور و استان قزوین انتقادات مختلفی به عملکردها و تعامل رسانه ها بیان شد که پرسش های صورت گرفته توسط خبرنگاران با پاسخ های مستدل سردار رستمعلی رفیعی آتانی همراه بود که مشروح پرسش و پاسخ رسانه ها در نشست صمیمی با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) به شرح ذیل از نظر مخاطبان می گذرد.

سئوال- دولت وعده هایی داد که به آن عمل نکرده است فکر نمی کنید بخشی از این اعتراضات به خاطر عدم تحقق وعده هاست؟

سردار آتانی: دولت دارد کار می کند در ایام اغتشاشات صد شهر دچار تنش آبی بود که همدان، خوزستان آبیک نمونه بارز مشکلات بود که رفع شد. آمریکایی ها تلاش کردند تا اجازه ورود رییسی به سازمان ملل را ندهند، هر رییس جمهوری می آمد با ماشین به محل اقامت و سازمان ملل برده می شد اما رییس جمهور محبوب کشورمان پیاده از میان مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی با اقتدار عبور کرد و مواضع قاطعی داشت.

سئوال-چقدر به خواست مردم و رسانه ها توجه شده است؟

سردار آتانی: دغدغه شما رسانه ها را رصد کردیم و به عنوان مسئول امنیتی در استان تمام موارد مکتوب و مجازی صوتی را رصد کردیم و جمع آوری کردیم.
در معرفی اسماعیل بخشی به عنوان مسئول خبرگزاری شهادت دادم که انصافا رسانه قزوین را همراه دیدم اما امروز شهادت را تعدیل می کنم و رسانه ها در میدان نیامدند و سکوت کردند.دغدغه های شما بجاست اما بحث سر وجود ماست. اینترنشنال چه خیری برای بانوان در عربستان دارد که مرجع فکری ما باشد؟ گفتیم اگر با ما هم عقیده نیستید زبان گویای دشمن نشوید آیا این درخواست زیادی بود؟

سئوال- در خصوص شهدا و کشته شدگان چرا خبر ابهام آمیز منتشر کردید و برای مردم شفاف سازی نمی کنید؟

سردار آتانی: آیا در کشورهای مدعی اجازه می دهند کسی سراغ کشته شده اغتشاشات برود؟ نظام با جوانمردی همراهی کرد! قرار بود این خواهر جوان را دو روز قبل دفن کنند اما گذاشتند ۲۸صفر تا مردم جمع شوند و سو استفاده کنند، داغ سنگین است اما نظام، همراهی کرد و همه احترام را رعایت کرد و با خانواده صحبت شد و هر شرطی داشتن بیان کردند و نظام همکاری کرد.

سئوال- مراسم را عمدا گذاشتند روز ۲۸صفر،، نظام همراهی کرد اما آنها رعایت کردند؟ آن روز که با خوشی چادر سر کنید و به نماینده بچسبید نظام خوب است اما روزی که نظام در خطر است باید روبروی منافع و مصالح کشور بایستید؟

سردار آتانی- فرمودید چرا این موضوع گفته نشد؟ باید سرنخ های امنیتی به دست بیاوریم! در ماجرای عباس خالقی نگفتیم باید سرنخ امنیتی پیدا می کردیم در همین پارک الغدیر "" ۴نفر با سلاح گرم دستگیر شدند. باید با اشراف اطلاعاتی دستگیرشان کرد بعد با دست پر به مردم اطلاع رسانی کنیم.

سئوال- سپاه یک نیروی رئوف و مقتدر است راهبرد سپاه برای جوانان و فریب خوردگان چیست؟

سردار آتانی: آنان که نابخردانه آمدند برایشان نگرانیم چرا که آنها فرزندان خودمان هستند، کسی از فرزند خودش روی گردان نمی شود و نا امید از عزیزان خود نیستیم. راهبرد سپاه فدا شدن برای مردم است. به قول سردار سلامی با همان بچه های فریب خورده به سراغشان می رویم!

کار مطالعاتی کردیم که چند نفر فرزند طلاق، کارمند و کودک هستند، دادستان انقلابی افراد زیر ۱۸سال را آزاد کردند و به زندان نفرستادند. در همین راستا برای ارتباط با دستگیرشدگان با یک اقدام عاجزانه کارشناسی شده، از روانشناس و کارشناس مذهبی برای ارتباط با دستگیرشدگان کمک گرفتیم.

سئوال- با جنگ رسانه ای غرب علیه ایران کشور دچار یک موضع ضعیف پدافندی و خلع سلاح شده است نظر شما در این خصوص چیست؟

سردار آتانی: آمریکایی ها از شب ۲۲ بهمن گفتند شما فردا را نمی بینید و امروز هم با فضای رسانه ای کاذب بعد از ۴۰سال می گویند ساعت بعد را نمی بینید. همه فرزندان این سرزمین هستند، دست سپاه و نیروهای مسلح را ولی خدا با حکمت خودش و جوانمردی بست. در آن روزها جانشین فرمانده فراجای استان مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما دست به سلاح نبرد این مظلومیت نیروی انتظامی است، سپاه خودش را جان فدای ملت می داند. برای چند نفر هنرمند جمهوری اسلامی چکار باید می کرد که نکرده است؟

سئوال- اعتماد به غرب و رابطه با دنیا را چگونه ارزیابی می کنید؟

سردار آتانی: مگر همه چیز ایران را در سبد غرب نگذاشتند و امروز بایدن می گوید؛ که شاید به برجام برگردیم ما میز مذاکره را ترک نکردیم اما همه چیز را منوط به مذاکره با غرب نمی کنیم. مشکلات را اگر خودمان حل نکنیم با سطل زباله حل خواهند کرد. 

سئوال- علت فعال شدن معاندین علیه کشور چیست؟ 

سردار آتانی: دشمن شما آمریکاست نگران نباشید و جبهه او را به سپاه واگذار کنید، عده ای فکر کردند اول انقلاب است که ملت را درگیر کردستان کنند تا هزینه بتراشند. در کردستان ۲۶هزار شهید دادیم تا حفظ شود تنها ۵۴۰۰نفر اهل کردستان هستند و همین استان قزوین ۲۴۰شهید برای حفاظت از خاک کردستان تقدیم کرده است اما حملات آن قدر سنگین بود که بارزانی به دنبال یافتن راهی برای اخراج احزاب تروریست است.

 گروه دوم: سلطنت طلبان که آب چشمه ثریا، بحرین، سرچشمه آب هیرمند را تقدیم کشورهای همسایه کردند حالا دلشان برای استقلال و مردم ایران می سوزد؟ ۲۶هزار شهید برای کردستان تقدیم کردیم اینها در کنار دشمنان بودند حالا برای یک خواهر مسلمان کرد طلبکار هستند؟ 

گروه سوم به بهانه خواهر مسلمان ما خون خواهی می کنند. افراد جلادی که ۱۷ هزار نفر از مردم را شهید کردند، در آلبانی مریم رجوی خودش را رییس جمهور ایران می نامد اما این را با قاطعیت می گوییم که بدانند در آلبانی هم به سراغشان خواهیم رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار