مسابقات قرآنی بسیج در استان بوشهر برگزار می‌شود

بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی بسیج ویژه مردم استان بوشهر با هدف انس عمومی جامعه با قرآن کریم در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۰۶
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

مسابقات قرآنی بسیج ویژه مردم استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این دوره از مسابقات در بخش‌های مختلف فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود که تمامی مردم استان بوشهر می‌توانند تا ۳۰ مهرماه با مراجعه به نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سراسر استان بوشهر در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت نام کنند.

طبق زمان‌بندی صورت گرفته از طرف دارالقرآن بسیج کشور، ناحیه‌های مقاومت استان بوشهر مهلت دارند مرحله بین مساجد و پایگاه‌های مقاومت یعنی مرحله حوزه‌ای را در بازه زمانی ۱ آبان ماه تا ۲۰ آبان ماه و مرحله ناحیه‌ای را نیز اول آذر ماه تا ۱۵ آذر ماه برگزار کنند همچنین مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآنی نیر در بازه زمانی ۲۵ آذر ماه تا ۱۰ دی ماه و مرحله کشوری نیز ۱۲ بهمن ماه تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.
در مراحل استانی و کشوری این دوره از مسابقات قرآنی استان بوشهر نفرات برتر در هر رشته قرآنی به صورت غیرحضوری پالایش خواهند شد تا بهترین‌های این مسابقات در مراحل نهایی حضور یابند.
مردم استان بوشهر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقات قرآنی و همچنین دریافت فایل‌های پیوستی مسابقات به کانال دارالقرآن بسیج استان بوشهر به آدرس darolqoran_bu@ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار