خبرهای داغ:

کمک همیشگی مردم به نظام و نیرو‌های نظامی و انتظامی

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: همواره مردم در تمامی جریان‌های انقلاب و پس از آن پای کار بودند و به کمک نیرو‌های مسلح و به ویژه نیروی انتظامی آمدند.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۲۷
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

کمک همیشگی مردم به نظام و نیرو‌های نظامی و انتظامیبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی، در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی به مناسبت هفته فراجا در این نیرو اظهار کرد: امنیت یک مطالبه و تولید اجتماعی است که برقراری و تأمین آن نیازمند مشارکت نیرو‌های مسلح، نیرو‌های انتظامی، مردم و در صدر آن حاکمیت است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه حاکمیت با وضع قوانین جامع و کامل امنیت را تأمین می‌کند، افزود: نقش و مشارکت مردم از زمان شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و در ادامه دفاع مقدس و همه جریان‌های طی ۴۳ سال گذشته ستودنی، قابل اعتنا و مشهود بود.
او به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه امروز در یک جنگ تهاجمی و ترکیبی قرار گرفته‌ایم، افزود: همواره مردم در تمامی جریان‌های انقلاب و پس از آن پای کار بودند و به کمک نیرو‌های مسلح و به ویژه نیروی انتظامی آمدند.
جلالی از اقدام‌های شجاعانه و هوشمندانه نیروی انتظامی در همه برهه‌ها و حوادث به ویژه در ناآرامی‌های اخیر تشکر و قدردانی کرد.
فرمانده انتظامی شاهرود در این آیین با تبریک هفته وحدت و تقارن آن با هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مقتدر، مومن، متعهد، بصیر و ولایتمدار در طول این روز‌ها توانستند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
سرهنگ علی کریمی ادامه داد: دشمن قصد داشت در اتفاقات اخیر مردم و نیروی انتظامی را مقابل هم قرار دهد که با همت و همدلی که در بین نیرو‌های مسلح، انتظامی و مردم وجود داشت این توطئه شوم نیز خنثی شد.
به گزارش بسیج، تقدیر از ۴۳ نیروی برگزیده انتظامی، راه‌اندازی جایگاه پمپ بنزین و افتتاح سرسرای اجتماعات ستاد فراجا شاهرود از دیگر برنامه‌های امروز بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها