خبرهای داغ:

1100 سری لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان سمنان توزیع شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان از توزیع یک هزار و 100 سری لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۲۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی کاشفی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مواسات، همدلی و کمک مومنانه از نرم‌افزار‌های مهم جامعه و ذیل مردم‌سالاری اسلامی است که طبق فرمایش رهبر انقلاب برای کمک‌رسانی به نیازمندان انجام شد.
وی با اشاره به تلاش سپاه و بسیج در راستای خدمت رسانی و اجرای نهضت کمک مومنانه در استان سمنان اظهار داشت: در همین راستا و با توجه به آغاز سال تحصیلی بیش از 1100 سری لوازم التحریر به صورت متمرکز توسط بسیج سازندگی استان در بین دانش آموزان نیازمندان استان توزیع شد.
کاشفی با بیان اینکه ارزش هر سری از نوشت افزارهای توزیع شده بیش از 300 هزار تومان بوده است تصریح کرد: هر سری لوازم التحریر شامل کیف، مداد، خودکار، دفتر، مدادرنگی، و سایر اقلام مورد نیاز برای دانش آموزان بوده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: این بسته های لوازم التحریر به همت گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج استان تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم و کم برخودار توزیع شده است.
وی با بیان اینکه روند توزیع لوازم التحریر توسط سپاه و بسیج از شهریور ماه آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد افزود: امروز خدمت به نیازمندان برای ما از اولویت به یک ماموریت تبدیل شده که از همه توان و ظرفیت برای تحقق آن استفاده خواهیم کرد.
کاشفی افزود: در اجرای نهضت کمک مومنانه بسیج به عنوان پیش قراول ملت در این میدان نقش آفرینی خواهد کرد و با استفاده از ظرفیت های مردمی نهضت خدمات مومنانه را به پیش خواهد برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها