خبرهای داغ:

نیروی انتظامی همواره فداکار نظام، مردم و ارزش‌هاست

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: نیروی انتظامی همواره فداکاری خود را نسبت به نظام، مردم و ارزش‌ها به منصه ظهور رسانده است.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۲۳
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

نیروی انتظامی همواره فداکار نظام، مردم و ارزش‌هاستبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، در ستاد فرماندهی این نیرو اظهار کرد: خداوند مهمترین نعمتی که بعد از سلامت به بشریت عطا فرموده، امنیت است.
امام جمعه شاهرود گفت: مردم ایران به هر اندازه که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، بیشتر قدردان نیرو‌های امنیت‌آفرین در داخل، مرز‌ها و خارج از کشور می‌شوند.
او با بیان اینکه خالق امنیت خداوند است، تصریح کرد: واسطه برقراری امنیت کسانی هستند که با سخت و نرم افزار‌ها برای آسایش و آرامش مردم مجاهدت می‌کنند که یکی از آن‌ها نیرو‌های پرتلاش فراجا هستند که در همه صحنه‌ها به ویژه در جریان‌های اخیر بسیار عالی درخشیدند.
امام جمعه شاهرود ادامه داد: نیروی انتظامی همواره فداکاری خود را نسبت به نظام، مردم و ارزش‌ها به منصه ظهور رسانده است. امینی با اشاره به اینکه هر کشور برای رشد و توسعه نیازمند برقراری امنیت است، تصریح کرد: ملت ایران قدردان افراد امنیت آفرین، حافظ، نگهبان و استحکام بخش امنیت کشور است.
او به ناآرامی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: افرادی که به پرچم کشور بی‌احترامی می‌کند، آسیب به اموال عمومی می‌زند، نقشه و توطئه دشمنان قسم خورده را اجرا می‌کند، از صف ملت خارج شده‌اند.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بیشتر ملت ایران به کشور، پرچم، نیرو‌های مسلح، بسیج، شهدا و ارزش‌ها پایبند هستند، اظهار داشت: دشمنان قبح و قداست شکنی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها