اهتزاز پرچم پیامبر رحمت(ص) در شهرستان چابهار در هفته وحدت

به مناسبت هفته وحدت در آیینی پرچم حضرت محمد(ص) در منطقه آزاد شهرستان چابهار به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۷۶
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج ازچابهار،حجت الاسلام عبداللهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار، در آیین اهتزاز پرچم حضرت محمد(ص) به مناسبت هفته وحدت گفت: امروز دشمنان با همه توان و تشکیل اتاق های فکر خود در صدد انحراف در دین و گمراه کردن مسلمانان هستند.

وی ادامه داد: امروز مسلمانان برای خودسازی و مقابله با دشمنان نیازمند الگو هستند.

عبداللهی ادامه داد: امروز جامعه اسلامی برای اینکه از آسیب ها و خطرها در امان بماند بیش از گذشته نیازمند الگو است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار گفت: بزرگترین و کامل ترین الگو بشریت سیره و روش زندگانی پیامبرعظیم الشان اسلام است که همه عمر با برکت خود را در راه هدایت و رسالت پیامبری خود هزینه کرد تا بشریت به سلامت به سر منزل مقصود برسد.

این مسئول در ادامه بیان داشت :ملت های اسلامی یک امت هستند، همان‌گونه که دین اسلام، دین واحد است و هدف نهایی از تشکیل اسلام، تشکیل امت واحده است.

حجت الاسلام عبداللهی درباره لزوم تداوم وحدت در جامعه اسلامی بیان داشت: وحدت در بین امت اسلامی مورد تأکید قرآن کریم، پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) بوده که بروز و ظهور آن در روایات رسیده  از زندگی امام علی(ع) به وفور دیده می‏شود.

گفتنی است در پایان برنامه با حضور فرمانده سپاه چابهار و جمعی از مسئولین و علمای تشیع و تسنن پرچم حضرت محمد(ص) در منطقه آزاد این شهرستان به اهتزاز درآمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار