با حضور مردم شهید پرور برگزار شد؛

بدرقه و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت، «شهید سلمان امیراحمدی»

مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت، سلمان امیراحمدی با حضور جمع کثیری از مردم انقلابی منطقه ۱۷ تهران از مقابل مسجد حضرت امیرالمومنین به سمت مقبرة الشهدای این شهرک و تدفین در قطعه ۵۰ بهشت زهرا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۶۰
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
بدرقه و تشییع شهید مدافع امنیت، «شهید سلمان امیراحمدی»  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» شامگاه یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ با حضور جمع کثیری از مردم انقلابی منطقه ۱۷ تهران از میدان ابوذر محله فلاح به سمت امامزاه حسن(ع) برگزار شد.

مراسم تشییع و تدفین وی امروز دوشنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل مسجد حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام به سمت مقبرة الشهدای شهرک شهید محلاتی و تدفین در قطعه ۵۰ شهدای بهشت زهرای در جوار مزار برادرش «شهید روح الله امیراحمدی» که از شهدای امر به معروف و نهی از منکر در سال ۱۳۸۵ است برگزار شد. 

بسیجی «سلمان امیراحمدی» که از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج حبیب‌بن‌مظاهر(ع) بوده است، شنبه شب و در جریان اغتشاش فتنه‌گران در محله امام‌زاده حسن تهران در راه دفاع از امنیت مردم و مقابله با اغتشاشگران با شلیک مستقیم گلوله اسلحه جنگی «شات‌گان» به‌صورت مستقیم به سر وی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی صاحب ۲ فرزند یک و هفت ساله است.

گفتنی است روز جمعه نیز پیکر بسیجی شهید مدافع امنیت «پوریا احمدی» بر روی دست مردم تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) تشییع شده بود.

سردار سرتیپ «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ، ششم مهر گفته بود اغتشاشگران در کوچه‌های تاریک با سلاح کمری مردم را هدف قرار می‌دهند و بعد پیکر‌ آن‌ها را در جای دیگری می‌اندازند؛ این اتفاقاتی است که از طریق تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها به ثبت رسیده است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار