خبرهای داغ:

نسل پرچم دار قیام مهدوی تا پای جان در دفاع از حریم ولایت ایستاده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم (عج) سمنان گفت: این نسل که پرچم دار قیام  مهدوی است  تا پای جان در  دفاع  از حریم  ولایت  ایستاده است.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۴۵
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی در جمع رزمندگان تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان اظهار داشت: ایام پُر از افتخار دفاع مقدس آن را یادآور نام هایی است که جانانه جنگیدند و جان دادند تا دین و انقلاب و میهن بماند .

وی خاطرنشان کرد: ما با تمام ایثارگران دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی پیمان می بندیم تا این انقلاب مهدوی را قدر دانسته و تا سر حد جان از آن حمایت کنیم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان گفت: نسل های آینده در کتاب های خود شاهد تکرار تنها ماندن علی نخواهد بود و این نسل که پرچمدار قیام مهدویست پیمان بسته است که پرچم این انقلاب را به دست بزرگ جانباز انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای تحویل صاحب اصلی آن حضرت مهدی موعود (عج) بدهد و همگان بدانند اگر دشمن نمی خواهد پرچم به دست صاحب اصلی آن برسد باید با عبور از روی بدنهای تکه تکه شده ما این کار رابکند که نه جراح آن را دارد و نه می تواند این کار را بکند .

وی اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنیست که سرشار از اخلاص، ایثار، گذشت و جانفشانی  مردانی بزرگ است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم (عج) بیان کرد: جغرافیای سراسر افتخار دفاع مقدس دفاع از حرم ومرزهای ایران اسلامی در طول این ۴۰ سال از کوچه پس کوچه هایِ خاکی روستاهای دور افتاده شروع و تا خط مقدم ادامه داشته است .

وی افزود: ما معتقدیم اگر چه جنگ تمام شده است ولی همچنان دفاع باقی است و ما در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی هستیم، پای درس شهدا و فرماندهی کل قوا ایستاده ایم تا آخرین قطره خون خود وجان ناقابلی داریم که تقدیم انقلاب می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها