پیام تسلیت سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور در پی درگذشت حاج سید رضا موید

سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور در پی درگذشت حاج سید رضا موید پیام تسلیتی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۲۳۴
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت فخرالشاعرین، استاد ادب ومعرفت و شاعرگرانمایه ی اهل بیت عصمت و طهارت (ع)   حاج سیدرضا موید موجب تألم و تأثر فراوان شد..

ویژگی برجسته استاد مؤید، در آنجایی دیده میشود که دعبل وار، شعر خود را در خدمت انقلاب و امامین آن به کار گرفته و ابعاد انقلابی و ستم سوز و مجاهدت آمیز معنویت ناب دینی و حماسه سرودهای دفاع مقدس را در اشعار شیرین خود به مردم نشان داده است که این مهم مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

این شاعر ادبیات آئینی در هیچ مناسبتی تقویم تشیع نیست که برای آن شعری نسروده باشد. از آثار متعدد این استاد کم نظیر میتوان به «گل‌های اشک»، «جلوه‌های رسالت»، «نغمه‌های ولایت»، «سفینه‌های نور» و «چکامه عشق» اشاره کرد که منتشر شده است

سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور درگذشت پیر غلام اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، خادم الرضا علیه السلام و فخرالشعرا زنده یاد حاج سید رضا مؤید را به محضر مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی) ، خانواده محترم و داغدار ایشان و همچنین جامعه ستایشگران اهل بیت علیهم السلام تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار