بیانیه بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی

سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه از تلاش های بی شائبه نیروی انتظامی در صحنه های مختلف تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۰۴۸۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  متن کامل بیانیه سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

 باسمه تعالی

سلام محضر همۀ عزیزان خدمتگذار در نیروی مقدس انتظامی جمهوری اسلامی ایران. نیروی مقتدر و با اخلاق حافظ نظم و امنیت که به تحقیق و مشاهده، اخلاقی ترین نیروی انتظامی جهان است و برای عظمت و افتخار این عزیزان همین بس که مؤسس این نهاد حافظ امنیت، امام علی علیه السلام است. نیرویی که در پاسداشت آن رهبر فرزانۀ انقلاب  فرمود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملّی است. مظهر آن قدرتی است که مردم آن قدرت را به کار می برند تا بر سر آدمِ  ناامنی ایجاد کُن بزنند و مانعِ او شوند.

(مقام معظم رهبری، 29/4/1373)

نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و علیرغم همۀ پلیدیهای دشمنان و سرزنشهای دنباله های داخلی و واماندگان جریانهای سیاسی دنیا طلب و غفلت و اهانت جاهلان و بیخبران و فریب خوردگان تحت تأثیر فضای رسانهای دشمن، تیشه برریشه های ظلم و فساد می کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.

سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت هفتۀ مقدس نیروی انتظامی از تلاشهای بی شائبه شما حماسه سازان پیروز همیشه بیدار صمیمانه قدردانی نموده و به روح و روان همۀ شهدای نیروی انتظامی در صحنه های مختلف درود و رحمت می فرستد. مفتخریم به وجود چنین نیرویی و تبریک عرض می کنیم به خاطر چنین همت و عظمت روحی شما عزیزان.

بی گمان اجر و پاداش شما با توجه به انبوه مشکلات و مسائ گذشته و پیش رو نزد خدای منان چنان است که از مصادیق بارز کریمۀ قرآن هستید که خداوند سبحان در وصفشان فرمود:

لاَّ یَسْتَوِی الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ غَیْرُ أُوْلِی الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِی سَبِی اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فَضَّ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِینَ دَرَجَۀً وَکُلاًّ وَعَدَ اللّهُ الْ حُسْنَى وَفَضَّ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا .(نساء:95)

مؤمنان خانه نشین که زیان دیده نیستند با آن مجاهدانى که با مال و جان خود در راه خدا جهاد مى کنند یکسان نمى باشند، خداوند کسانى را که با مال و جان خود جهاد مى کنند به درجه اى بر خانه نشینان مزیت بخشیده و همه را خدا وعده پاداش نیکو داده ولى مجاهدان را بر خانه نشینان به پاداشى بزرگ برترى بخشیده است.

و درجۀ واقعی شما نزد خدایی است که فرمود: دَرَجَاتٍ مِّنْهُ وَمَغْفِرَةً وَرَحْمَۀً وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا. (نساء:26)

پاداش بزرگى که به عنوان درجات و آمرزش و رحمتى از جانب او نصیب آنان مىشود و خدا آمرزنده مهربان

است.

گوارایتان باد این عظمت و آن اجر و مقام.

بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری. مهر ماه 1401

ارسال نظرات