مدیر عامل آتش نشانی کرمان؛

آتش نشانان ثابت کردند که وظیفه شناسی و خطر پذیری در کالبد همه ایرانیان جاریست

ابراهیم بابایی گفت: آتش‌نشانان فداکار همه نشان دادند که وظیفه شناسی و خطر پذیری و زمان شناسی در کالبد ما ایرانیان همیشه جاری است.
کد خبر: ۹۴۶۰۱۳۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، جشن خانواده بزرگ آتش نشانان کرمان  با حضور مدیر عامل آتش نشانی ، اعضای شورای شهر کرمان برگزار شد .

این مراسم به مناسبت ۷ مهرماه  روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شد که خانواده های پرسنل و کارکنان سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در فضایی صمیمی گرد هم آمدند تا در جشن بزرگ تجلیل از فرشتگان نجات  شرکت نمایند .

مدیر عامل آتش نشانی کرمان ضمن  تبریک 7 مهر ماه روز آتش نشان اظهار کرد: آتش نشانی به عنوان یکی از مشاغل  پرخطر است و آتشنشانان در هر حادثه با خطرات زیادی مواجه هستند لذا خدمات این قشر زحمتکش شایسته تقدیر و تحسین است.  

ابراهیم بابایی افزود: آنان برای نجات دیگران، خطر را انتخاب کردند و به میدان شتافتند، آتش‌نشانان فداکار  همه نشان دادندکه وظیفه شناسی و خطر پذیری و زمان شناسی  در کالبد ما ایرانیان همیشه جاری است.

مدیر عامل آتش نشانی کرمان تصریح کرد: آتش نشانان جان بر کفانی هستند که بی محابا و با شجاعت دل به آتش می زنند تا آرامش را هدیه دهند. آنان زندگی زیبا و شیرین خود را با ایثار و فداکاری به خطر میاندازند تا ناجی جمعی باشند.

این مقام مسئول گفت: به طور میانگین 14 عملیات در شهر کرمان به خوبی پاسخگویی و پیگیری می شود که جا دارد  از همه همکاران صمیمانه تشکر کنم

در ادامه مراسم از پیشکسوت آتش نشانی کرمان تجلیل و به چند تن از آتش نشانان درجه اعطاء و از زحمات آنها تقدیر و تشکر به عمل آمد .

آتش نشانان ثابت کردند که وظیفه شناسی و خطر پذیری در کالبد همه ایرانیان جاریست

آتش نشانان ثابت کردند که وظیفه شناسی و خطر پذیری در کالبد همه ایرانیان جاریست

 لازم به ذکر است؛  در مورد شرایط احراز درجه از جمله تحصیلات ، سابقه کار ، سطح مدیریتی  با توجه به ضوابط و مقررات به تعدادی از آتش نشانان درجه اعطاء  شد  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار