فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

شهدا بهترین الگو برای نسل جوان هستند

سردار اکبری گفت: علیرغم دسیسه ها و دشمنی های استکبار جهانی هر روز پیوند بین نسل های جدید انقلاب با آرمانهای امام و شهدا مستحکم تر خواهد شد .
کد خبر: ۹۴۵۹۷۶۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین نمادین زنگ ایثار و مقاومت در استان چهارمحال و بختیاری با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  ومسئولین آموزش و پرورش در آموزشگاه متوسطه اول شاهد شهرکرد برگزار شد .

"سردار اکبری" فرمانده ی سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جبهه های مقاومت؛ شهدا را بهترین الگوی نسل جوان دانست.

وی ضمن بیان خاطراتی از دفاع مقدس  خاطر نشان کرد: امروز نسل جدید انقلاب اگر چه سالهای دفاع مقدس را به چشم خود ندیده اند ولی در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و حضور در جبهه های مقاومت پیشتاز هستند .

سردار اکبری تاکید کرد: علیرغم دسیسه ها و دشمنی های استکبار جهانی هر روز پیوند بین نسل های جدید انقلاب با آرمانهای امام و شهدا مستحکم تر خواهد شد .

همچنین در این آیین "رامین خدابخشی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان شهرکرد گفت: جوانان در کشور همواره نقش آفرینی کرده‌اند و همواره حضور پررنگی داشته اند و 36 هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس در کشور، سند این بیداری است.

وی خطاب به دانش آموزان افزود: شما باید مبلغ طهارت و مقاومت و استقامت باشید که رمز پیروزی همین پایداری است، همان چیزی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس به آن پایبند بودند‌.

خدابخشی با تاکید بر الگو‌گیری نسل جوان جامعه از شهدا و ادامه دادن راه آنها از آینده‌سازان انقلاب اسلامی خواست، تا با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر رشادت و شهادت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

خدابخشی آئین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاوم در مدارس را آشنایی با شخصیت و سیره عملی شهدا و ترویج، انتقال ارزش های دفاع مقدس خواند و افزود : شهید فهمیده با شهادت خود درس ایثار و شجاعت را به ما آموخت و امید است دانش آموزان بتوانند مسیر این شهید بزرگوار را ادامه دهند.

گفتنی است: زنگ ایثار و مقاومت به یاد رشادت ها و از خودگذشتگی های دانش آموزان و جوانان میهن اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس در تمامی مدارس استان چهارمحال وبختیاری به صدا درآمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار