سردار حیدرنیا:

بسیجیان غیور اجازه نمی دهند خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد شود

فرمانده سپاه استان البرز گفت: تا زمانی که این جوانان و بسیجیان غیور و دریادل هستند، هیچ کس نمی تواند خدشه ای به امنیت و این نظام و انقلاب وارد کند.
کد خبر: ۹۴۵۹۵۰۳
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسم تشییع پیکر شهید محمدرضا رسولی، شهدا را به ستارگان درخشانی تشبیه کرد که به عرش اعلی می روند و همنشین خداوند می شوند و گفت: در میان بندگان خداوند، هنوز هستند کسانی که آرزوی پیوستن به این شهدا را دارند.

بسیجیان غیور اجازه نمی دهند خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد شود

وی عنوان کرد: در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، در جوار این شهدای گمنام که نه، شهدای نام آور، میزبان یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم که پس از سال ها چشم انتظاری خانواده، به آغوش وطن بازگشت. شهید محمدرضا رسولی که سال ها در عرش اعلی همنشین خداوند متعال است، امروز میهمان ماست.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: آفرین بر شما مردم قدرشناس و خواهران و برادران انقلابی که امروز آمدید که تسلی بخش دل پدر این شهید باشید. در این چند روز که فضای کشور به دست تعدادی از اراذل اوباش و آشوبگر به اغتشاش کشیده شد، جوانان این مرز و بوم برای دفاع از امنیت و ناموس مردم به میدان مقابله آمدند.

سردار حیدرنیا افزود: تعدادی از این جوانان دلاور مانند شهید علی اصغر قورت بیگلو، این بسیجی فداکار، جان عزیز خود را در دفاع از امنیت مردم تقدیم کردند. امروز در این جمع میزبان مادر این شهید هم هستیم؛ مادری که اعلام می کند چون شهید رسولی مادر ندارد من آمده ام تا برای او مادری کنم. آفرین بر این زنان و مردان، جوانان و سربازان واقعی ولایت که تا هستند، این انقلاب و اسلام سر به آسمان می رساند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه تا زمانی که این جوانان و بسیجیان غیور و دریادل هستند، هیچ کس نمی تواند خدشه ای به امنیت و این نظام و انقلاب وارد کند، اظهار کرد: زمانی که هشت سال دفاع مقدس به پایان رسید، همه تصور می کردند که درب شهادت بسته شد غافل از اینکه دروازه شهادت هیچگاه در کائنات بسته نیست.

وی اذعان کرد: زمانی که داعشیان به حریم و حرم آل الله هجوم بردند، این جوانان غیور و قهرمان این دیار، برای دفاع از حریم و حرم آل الله و اهل بیت (ع) پا به میدان مقابله و جهاد گذاشتند و با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، سید شهدای مقاومت، همه داعشیان را به زباله دان تاریخ فرستادند و از این آزمون ولایتمداری و دفاع، سرافراز و سربلند بیرون آمدند.

سردار حیدرنیا اظهار کرد: امروز هم می بینید که بسیجیان و جوانان عزیز ما یکی پس از دیگری، به دست آشوبگران، معاندین و دشمنان قسم خورده ای که از این نظام و انقلاب ضربه خورده اند، مانند گل پرپر می شوند اما اجازه نمی دهند که امنیت جامعه و جان و مال و ناموس مردم خدشه دار شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: این جوانان زمانی که می بینند تعدادی اراذل اوباش و فتنه گر، با جسارت به پرچم آقا اباعبدالله الحسین (ع) آن را به آتش می کشند، قرآن کریم را می سوزانند و چادر از سر بانوی شیعه می کشند، خون آن ها به جوش می آید و وارد صحنه می شوند و دیدید که چگونه آشوبگران را سر جای خود نشاندند.

وی تصریح کرد: بنده به وجود چنین بسیجیانی و خادمی آن ها و پدران و مادران و فرزندان ولایی و انقلابی که پای در رکاب ولایت، برای دفاع از امنیت این انقلاب و اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، افتخار می کنم. سید شهدای مقاومت در جایی فرمودند که ایران حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند، حرم رسول الله (ص) آسیب خواهد دید.

سردار حیدرنیا گفت: بنابراین نباید بگذاریم این حرم آسیب ببیند. دیدید که همه مردم آمدند و اعلام انزجار کردند. امروز علاوه بر تبریک به خانواده شهید رسولی بابت بازگشت وی به آغوش میهن، به والدین شهید قورت بیگلو نیز تبریک عرض می کنم که خداوند افتخار پدر و مادر شهید شدن نصیب شما کرد؛ امیدوارم فرزندانتان، همنشین حضرت علی اکبر (ع) باشند.  

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار