خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌های آینده انتقال دهیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگر دفاع مقدس نبود ما نمی‌توانستیم عاشورا و امدادهای غیبی را به خوبی درک کنیم، بنابراین وظیفه داریم آن را قدر بدانیم و به نسل‌های آینده نیز انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۴۵۹۲۵۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع طلاب وظیفه سپاه استان همدان که به مناسبت روز سرباز برگزار شد، با اشاره به آیه ۳۸ سوره بقره اظهار داشت: همه انسان‌ها در طول زندگی خود رنگی بر خود می‌گیرند و یکی از اینها رنگ خدای است که یقیناً از همه رنگ‌ها بهتر و ماندگارتر است.

وی افزود: باید سعی کنیم در هر کاری نیت الهی داشته باشیم تا اینکه کارهایمان رنگ خدایی به خود بگیرد و اگر اینگونه شد، جاودانه شده و هر روز بر ارزش آن افزوده می‌شود، همانند اهل بیت(ع) که هر روز ارزش کارهایی که کرده‌اند افزوده می‌شود و نمونه بارز آن عاشورا و اربعین حسینی است که روزبه روز زنده و بالنده‌تر می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: دفاع مقدس کهنه نمی‌شود به دلیل اینکه رنگ خدایی به خود گرفته است، چرا که در تک تک لحظه‌های دوران دفاع مقدس خدا حضور داشته است، رزمندگان ما نیاتشان الهی بوده و آموزه‌های اسلام و قرآن را عینیت بخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دفاع مقدس نبود ما نمی‌توانستیم عاشورا و امدادهای غیبی را به خوبی درک کنیم و امروز نیز اگر جوانان ما در عرصه‌های مختلف به خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند به دلیل این است که زیر بیرق این فرهنگ بزرگ شده‌اند، بنابراین وظیفه داریم آن را قدر بدانیم و به نسل‌های آینده نیز انتقال دهیم.

نجاری گفت: تمام ملت‌ها برای ادامه حیاتشان به ذخایر معنوی نیازمند هستند، حتی آنهایی هم که از داشتن ذخایر معنوی محروم هستند، شروع به مصنوع‌سازی و افسانه‌سرایی می‌کنند، حال ما که از ذخایر معنوی، غنی هستیم، ذخایری که مصنوعات دیگران در برابر آن هیچ هستند، پس در حفظ آن باید کوشا باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار