معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

هفته دفاع مقدس مظهر اتحاد همه مذاهب و ادیان و هفته پایداری و مقاومت است

مختاری گفت: دست تحریف، قصد شبهه افکنی در بین جوانان را دارند و ما باید اغناء سازی جهت رفع این شبهات برای جوانان را انجام دهیم و این اغناء سازی نیاز به مطالعه دارد.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۸۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک،به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس جلسه هم اندیشی و جهاد تبیین مدیران ادارات و فرماندهان نیروهای مسلح در شهرستان کنارک برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی مختاری، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)گفت: ایشان هفته دفاع مقدس را مظهر اتحاد همه مذاهب و ادیان و هفته پایداری و مقاومت می دانند و هفته دفاع مقدس هفته‌ای است که دشمنان و معاندین انقلاب قصد کم رنگ کردن آن را داشته و دارند تا شاید بتوانند جلوی قطار انقلاب اسلامی ایران را بگیرند ولی کور خوانده اند چون انقلاب اسلامی ایران جوانان با بصیرتی دارد که هرگز نخواهند گذاشت که دشمنان ما به قصد شوم خود برسند.

وی افزود: توصیه مقام معظم رهبری به همه ی رزمندگان و راویان دفاع مقدس این است که زوایای دفاع مقدس را برای جوانان این مرز و بوم باز کنند و نگفته های دفاع مقدس را بگویند تا جوانان ما بفهمند چه رزمندگانی با چه مشکلات و معضلاتی توانسته اند در مقابل چندین کشور ایستادگی کنند و آنها را به عقب برانند.

سرهنگ مختاری بیان کرد: دست تحریف، قصد شبهه افکنی در بین جوانان را دارند و ما باید اغناء سازی جهت رفع این شبهات برای جوانان را انجام دهیم و این اغناء سازی نیاز به مطالعه دارد.

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان  پیرو بیان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) که فرموده اند دفاع مقدس گنجینه است گفت: دفاع مقدس گنجینه ای است عظیم که می‌تواند تا مدت بسیاری کشور و انقلاب اسلامی ما را بیمه کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار