جانشین سپاه سلمان در همایش نقش اصناف در دفاع مقدس:

امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی است، جنگی که آتش بس ندارد

سردار آبسالان گفت: امروز دشمنان با وارد کردن جنگ اقتصادی، سعی در تسلط بر کشور را دارند که مهمترین راه برون رفت از این جنگ، توکل به خداوند متعال و به کارگیری تجربیات دفاع مقدس می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۷۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در همایش تجلیل، تبیین و تشریح نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و درود به روح گرانقدر شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای بسیج اصناف اظهار داشت: مهمترین علت دشمنی دشمنان نظام و انقلاب، معرفی انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) به عنوان حکومت جهانی و زدن دست رد به سینه دو ابرقدرت شرق و غرب به سرکردگی آمریکا می باشد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان ضمن برشمردن عوامل پیروزی کشور در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس با ایمان به خداوند متعال، رهبری امام راحل و نقش آفرینی نیروهای مسلح و مردم توانستیم بر دشمن پیروز شویم.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کشور در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران جنگ تحمیلی و در شرایطی که امکانات و نیروی انسانی کافی وجود نداشت و ارتش هم تضعیف و سپاه و بسیج هم به طور کامل شکل نگرفته بود، بعد از هشت سال جنگ نابرابر و با دستان خالی دشمن را از خاک کشور بیرون کردیم.

جانشین سپاه سلمان با بیان کینه دشمنان نسبت به نظام و انقلاب تصریح کرد: جایگاه امروز ما در جهان بواسطه هشت سال دفاع مقدس می باشد و امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی است، جنگی که آتش بس ندارد و به شدت بر علیه کشور فعال بوده و تلاش دشمن این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را به زمین بزند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار