امروز عصر؛

«اجتماع مردمی بانوان انقلاب» در شهرکرد برگزار می‌شود

«اجتماع بزرگ مردمی بانوان انقلاب» در لبیک به احکام نورانی قرآن و اسلام و محکومیت و اعلام انزجار از هتک حرمت به ساحت قرآن، مسجد و حجاب فاطمی، امروز عصر در شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۹۰۷۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در پی هتک حرمت عده‌ای فریب‌خورده به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات و نیز ارتکاب حرکات هنجارشکنانه، «اجتماع بزرگ مردمی بانوان انقلاب» در شهرکرد مرکز استان چهارمحال‌ و بختیاری برگزار می شود.

این اجتماع مردمی در لبیک به احکام نورانی قرآن و اسلام و محکومیت و اعلام انزجار از هتک حرمت به قرآن، مساجد و حجاب فاطمی امروز دوشنبه چهارم مهرماه رأس ساعت ۱۵ در شهرکرد، خیابان آیت الله کاشانی، حدفاصل میدان آیت‌الله دهکردی و چهارراه هواپیمایی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مردم ولایتمدار و انقلابی شهرکرد روز جمعه اول مهرماه هم با راهپیمایی خودجوش اقدمات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم کردند و دیروز یکشنبه سوم مهرماه همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم ) و شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام ) نیز در قالب دسته های هزاداری و هیئات مذهبی با اجتماع بزرگ مردمی تحت عنوان «امت رسول الله» در آستان مقدس امامزادگان حلیمهو حکیمه سلام الله علیها تجمع کرده و بر مقابله با عاملان و آمران و محرکان اغتشاشات اخیر و ساماندهی فضای مجازی، تأکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار