مشاوره خانواده شهرستان زابل:

فضای رسانه ای دشمن بسبار دقیق عمل می کنند

کیخا گفت: دشمنان ایران اسلامی، بزرگترین هدفشان برهم زدن بنیان خانواده است و با ایجاد شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی در تلاش هستند تا بتوانند هدف و برنامه شومشان را در بین خانواده مسلمانان پیاده کنند.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۹۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، با همت حوزه مقاومت بسیج خواهران صدیق کبری(س) شهرستان زابل نشست تخصصی تحکیم بنیان خانواده با حضور خواهران بسیجیان برگزار شد .

 مریضه کیخا، مشاوره خانواده شهرستان زابل در این نشست گفت: بحث تحکیم بنیان خانواده از مهمترین موضوعات مورد توجه جامعه اسلامی است و در روایات و احادیث معصومین به تحکیم و بنیان خانواده توجه شده است .

وی با اشاره به این مطلب که در دین مبین اسلام نسبت به خانواده و فرزندان سفارش بسبار شده است، افزود: اگر یک خانواده از هم پاشیده شود بیشترین آسیب متوجه فرزندان خانواده می باشد .

کیخا بیان کرد: با توجه به پیشرفت جوامع بشری و شکل گیری بستر فضای مجازی و دسترسی آسان به فضا اگر دقت نشود و افراد یک خانواده در ولنگاری این فضا هوشیارانه عمل نکنند معضلات مشکلاتی ورارد زندگی شان می شود، که باعث متزلزل شدن بنیان خانواده شده لذا می بایست خانواده ها نسبت به سواد رسانه و شناخت آسیب‌های فضای مجازی اطلاعات کافی داشته باشند .

مشاور خانواده شهرستان زابل ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی بزرگترین هدفشان برهم زدن بنیان خانواده است، برای همین با ایجاد شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی در تلاش هستند تا بتوانند هدف و برنامه شومشان را در بین خانواده مسلمانان پیاده نمایند که این هوشیاری و دقت خانواده ها را می طلبد که نسبت به این آسیب‌های توجه ویژه داشته باشند .

این مسئول در پایان تصریح کرد: فضای رسانه ای دشمن بسبار دقیق عمل می کنند با حضور افراد در فضای مجازی اولین کاری که انجام می دهد ذائقه شناسی میکند و بر اساس ذائقه مخاطب خود برنامه ریزی می کند دشمن از روی کینه و اعنادی که دارد بیشترین برنامه ها را برای نسل جوان طراحی می کند .



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار