تجمع بزرگ مردمی امت رسول الله (ص) در بوشهر

تجمع بزرگ امت رسول الله (ص) بر علیه هتک حرمت به مقدسات، هم زمان با سال روز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام از سه راه دانشگاه خلیج فارس تا امام‌زاده قاسم بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۶۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این تجمع بر علیه هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران با همراهی دسته جات زنجیرزنی و عزاداری همراه بود.

تجمع بزرگ مردمی امت رسول الله (ص) در بوشهر

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع تجمع کنندگان و عزاداران بوشهری با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص هتک حرمت به مقدسات مردم گفت: دل های مردمان انقلابی و مومن ایران اسلامی از این هتک حرمت ها، آزرده شده است.

حچت الاسلام محمدی شاهرودی اظهار کرد: امروز مردم در این تجمع حضور پیدا کرده‌اند تا به دشمنان انقلاب اسلامی بگویند که تا آخرین نفس از ارزش‌های دینی، حجاب و ستون خیمه انقلاب اسلامی که ولایت است، دفاع می‌کنیم.

وی خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مردمان مسلمان ایران کشور اعتقاد دارند پرچمی که امروز در این کشور برفراشته شده است پرچم رسول الله و امام حسین علیه‌السلام همراه با عزت و افتخار‌های فراوان است و بر اساس آن یکلحظه خودمان را از این پرچم مقدس جدا نخواهیم‌کرد.

تجمع بزرگ مردمی امت رسول الله (ص) در بوشهر

وی با اشاره به ایستادگی مردم در مقابل دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت و ایستادگی مردمان ایثارگر خود تمام دسیسه‌ها و افکار پلید دشمنان را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دفع کرده است.

تجمع بزرگ مردمی امت رسول الله (ص) در بوشهر

عزادارن در پایان این تجمع نماز جماعت ظهر و عصر خود را با امامت آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه استان بوشهر و امام جمعه بوشهر در امام زاده قاسم این استان اقامه کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار