خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان ممسنی:

فتنه ۸۸ را امام حسین (ع) خنثی و فتنه امسال را پیامبر رحمت (ص) و امام حسن (ع) انشاءالله خنثی خواهند کرد

همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، جمعی از پرسنل و پیشکسوتان سپاه ناحیه ممسنی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۲۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

فتنه ۸۸ را امام حسین (ع) خنثی و فتنه امسال را پیامبر رحمت (ص) و امام حسن (ع) انشاءالله خنثی خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس،جمعی از پرسنل و پیشکسوتان سپاه ناحیه ممسنی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
آیت اله شاکری فر ضمن تسلیت دهه آخر صفر بیان داشت:شهادت نبی مکرم اسلام در تاریخ اشتباها رحلت ثبت و تکرار می شود که رسول الله در اصل نیز به شهادت رسیده اند و ما مدام داریم لفظ رحلت را بکار می بریم.
امام جمعه شهرستان ممسنی ضمن اشاره به اغتشاشات روز های اخیر گفت: جبهه نفاق و پیاده نظام فریب خورده داخلی آنها تنزل کرده و کاری از بزرگان آنها ساخته نیست و نوچه های ناچیز و سلبتریهای بی ارزش آنها جبهه گیری می کنند و بزرگان آنها به زباله دان تاریخ پیوسته اند.
وی تصریح کرد:فتنه سال 88 را امام حسین(ع) خنثی کردو این فتنه اخیر که البته ناچیز هم است به برکت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) جمع خواهد شد و شهرستان ما در روز شهادت پیامبر رحمت(ص)،با یک حرکت عظیم و پر شور تودهنی محکمی به فتنه گران خواهد زد.
شاکری فر افزود:ما در آستانه سه بهار معنوی و مناسبت نورانی هستیم.اولین مناسبت دهه آخر صفر و ایام حزن و اندوه اهل بیت است،مناسبت دوم بهار جهاد ،دفاع،شهادت و هفته دفاع مقدس و مناسبت و بهار سوم،بهار بازگشائی مراکز علمی و آموزشی است.دشمن با این فتنه گری ها می خواهد این سه بهار و مناسبت عظیم را تحت الشعاع قرار دهد،ولی به برکت مقام پیامبر و خون شهدا نقشه آنها خنثی خواهد شد.
وی تصریح کرد:عاشورا کلا یک روز طول کشید و حضرت زینب(س)با اینکه یک سال و نیم بیشتر بعد از حادثه عاشورا زنده نماند برای نسل های آینده و تاریخ بشریت از یک روز عاشورا، فرهنگ غنی ای ساخت که تا قیام قیامت این فرهنگ نابود و فراموش نخواهد شد.ولی ما 8سال عاشورائی داشتیم ولی متأسفانه نتوانستیم فرهنگ عاشورائی جبهه ها را که گنج ارزش ها است، به نحو مطلوب به نسل های امروزی انتقال دهیم.و اگر آن گنج ارزش ها را استخراج می کردیم،الان وضعیت بد حجابی و فساد در جامعه ما تا این حد نبود.
امام جمعه شهرستان ممسنی در پایان بیان داشت:دلیل دشمنی و فتنه گری های دشمنان این نظام، پیشرفت ها و پیروزی های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و منطقه ای است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها