خبرهای داغ:

از اهدا 50 میلیون ریال وجه نقد تا توزیع گوشت در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از کمک های مومنانه در این محله در قالب توزیع گوشت، برنج، لباس، کفش و پول نقد در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۱۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت آغاز هفته افتخارآفرین دفاع مقدس و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه اقدامات متنوعی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در محله اسلامی آل یاسین (ع) انجام گرفته است.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با شروع هفته دفاع مقدس فضاسازی پایگاه مقاومت انجام و به دنبال هتک حرمت به  پرچم وطن شهید پرور ایران و آغاز هفته دفاع پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تابلو پایگاه بر سردرب آن نصب شد.

او افزود: به مناسبت پایان ماه صفر مراسم سوگواری و عزاداری همراه با مداحی و سخنرانی و از 400 میهمان اباعبدالله الحسین (ع) با مشارکت بسیجیان به صرف شام پذیرایی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی ذبح و توزیع یک راس گوسفند بین خانواده نیازمند محله انجام شد.

اسیری عنوان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای دستگیری از خانواده های نیازمند مبلغ 50 میلیون ریال به یک خانواده کم درآمد هدیه شد. همچنین تهیه و توزیع 30 کیلو برنج ایرانی، اهدای دو دست کت و شلوار، سه جفت کفش نو بچگانه، چهار دست لباس دخترانه، چهار دست لباس زنانه به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی پایگاه از دیگر اقدامات مومنانه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار