خبرهای داغ:

توجه بیشتر نسل جوان به مطالعه و آگاهی ار تاریخ گذشته برای پیشبرد آینده کشور

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: نسل جوان و نوجوان با مطالعه بیشتر در تاریخ تحولات ایران و جهان باید آگاهانه و هوشمندانه‌تر شوند.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۰۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

توجه بیشتر نسل جوان به مطالعه و آگاهی ار تاریخ گذشته برای پیشبرد آینده کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس در دبیرستان دوره دوم متوسطه رسول اکرم (ص) شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام الله هفته دفاع مقدس و دهه آخر صفر با اشاره به شرایط حساس کنونی اظهار کرد: باید نسل جوان و نوجوان قدر فضا و شرایط حاضر را بدانند و از اتفاقات گذشته برای آینده درس بگیرند.
او با تقدیر و تشکر از نیرو‌های مسلح در تضمین امنیت پایدار و آرامش کشور، افزود: دانش آموزان ما باید گذشته و تاریخ کشور و جهان را مورد مطالعه قرار دهند تا بتوانند برای آینده کشور به خوبی عمل کنند.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تاکید بر عدم انجام تولید محتوای خوب برای نسل جدید جامعه، گفت: نسل جوان و نوجوان با مطالعه بیشتر در تاریخ تحولات ایران و جهان باید آگاهانه و هوشمندانه‌تر شوند.
او تصریح کرد: توقع ما و جامعه از نسل نوجوان و جوان این است که در کنار علم به موضوعات پیرامونی نیز بپردازند و شناخت شفاف و دقیق از مسائل کسب کنند.
جلالی بر توجه نظام آموزشی در کنار محتوای آموزشی به موضوعات پیرامونی و مسائل دیگر تاکید کرد.
در این مراسم خانم حدادی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در سخنانی با اشاره به حضور ۱۳۰ هزار دانش آموز و نوآموز استان سمنان در مدارس به توجه به شعار سال تحصیلی تاکید کرد و افزود: این شعار برگرفته از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب است با عنوان (تفکر، تعقل، ایمان، عمل و اخلاق) می‌باشد و باید بدان توجه و عمل نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها