خبرهای داغ:

مقاومت کلید واژه مهم در زمانه حاضر

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: نسل امروز باید در همه عرصه‌های تعلیم و تعلم و تربیت مقاومت را سرلوحه کار قرار داده و افتخار آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۰۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

مقاومت کلید واژه مهم در زمانه حاضربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در آیین زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس در دبیرستان دوره دوم رسول اکرم (ص) شاهرود با اشاره به کلید واژه مقاومت در سیره پیامبر و ائمه اطهار و مجاهدین راه خدا در همه مراحل زندگی اظهار کرد: صلح امام حسن (ع) و عاشورای حسینی و تلاش‌های امام رضا (ع) در برابر حیله‌های مامون همه مقاومت بود که اگر انجام نمی‌شد فضای طور دیگری بود.
او با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: این دوران نیز سراسر همراه با مقاومت برای ملت ایران بوده است و رزمندگان با مقاومت افتخار آفریدند.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر توجه نسل امروز به موضوع مقاومت، گفت: نسل امروز نیز باید در همه عرصه‌های تعلیم و تعلم و تربیت مقاومت را سرلوحه کار قرار داده و افتخار آفرینی کنند.
او تصریح کرد: سال تحصیلی جدید با این مناسبت‌ها را به فال نیک می‌گیریم تا شما دانش آموزان برای تحصیل و تهذیب و افتخار آفرینی وارد میدان شوید.
در این آیین زنگ مهر و مقاومت توسط امام جمعه شاهرود و فرماندار ویژه شهرستان نواخته شد و بیش از ۳۵ هزار دانش آموز و نوآموز شهرستان سال تحصیلی جدید را آغاز نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار