امام جمعه موقت شهرستان چابهار:

حفظ ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس برهمه واجب است

حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد علی قاسمی زاده گفت:حفظ میراث فرهنگی جنگ در عرصه های مختلف و نشر آن به نسل جوان امروز یک تکلیف و یک جهاد است.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۸۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد علی قاسمی زاده امام جمعه موقت شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته،گفت: شما دیدید این عناصر ارازل اوباش و خود فروخته های غرب جلد عوض کردنند که مثلا سفر رئیس جمهور را تهت الشعاع قرار دهند ؛اقتدار نظام اسلامی از زبان نماینده دولت ایران و نظام ایران به جهان رسید مواظع رسمی نظام که حکایت از قدرت واقعی نظام و اقتدار واقعی نظام دارد را شما دیدید.

وی ادامه داد: در قلب آمریکا در جایی که دیگران دستور شهادت حاج قاسم و همراهان آن را دادند شما دیدید عکس شهید والامقام در سازمان ملل توسط ریاست محترم جمهور بالا برده شد اینها نشانه اقتدار نظام است این را دست کم نگیرید.

خطیب جمعه چابهار در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا این اقتدار و عزت وجود ندارد،تصریح کرد: ما این را مدیون خون حاج قاسم ها و شهدایی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس و در همین زمان حال دارند برای این نظام شهید می شوند هستیم.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به اینکه برای حفظ نظام و انقلاب داریم شهید میدهیم،خاطرنشان کرد: این اقتدار و انقلاب با خون شهدای ما استوار شده قدر این عزت و قدر این اقتدار را باید دانست.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی زاده در ادامه سخنان خودبا بیان اینکه ما در ایام هفته دفاع مقدس هستیم،تصریح کرد: مقام معظم رهبری حفظه اله با شروع هفته دفاع مقدس دیداری داشتند با پیشکسوتان و کسانی که در عرصه جنگ و دفاع مقدس حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: چکیده بیانات مقام معظم رهبری حفظ فرهنگ، عناصر فرهنگ و حفاظت و حراست از فرهنگ دفاع مقدس است وقتی میگوییم فرهنگ یک مجموعه ای را شامل میشود از آثار بجا مانده چه آثار مادی و چه معنوی که در نگهداری آن باید تلاش شود۰

امام جمعه موقت شهرستان چابهار،تصریح کرد: خلق آثار چه فرهنگی و چندرسانه ای چه در عرصه محصولات ادبی چه در عرصه کتابت ، حفظ میراث جنگ و حفظ میراث فرهنگی جنگ در عرصه های مختلف و نشر آن به نسل جوان امروز یک تکلیف و یک جهاد است بنابراین ما وظیفه داریم شرایط و آثار آن روز را به امروز و به نسل امروز یادآوری و روشنگری کنیم.

این مسئول در ادامه بیان کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کردیم این مملکت برای همیشه دیده میشود در مقابل هر نوع قضایایی در مقابل هر گزندی و در مقابل هر گردن کشی با افتخار و عزت می ایستد و بدبخت آن ملتی که فرهنگ ایثار و شهادت نداشته باشد و شما میبینید که به درگیری می افتد و میشود گاو شیرده همانطور که ترامپ نسبت به سعودی ها این مطلب را گفته است۰

ارسال نظرات