برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در شهرستان زابل

همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در شهرستان زابل امروز با حضور فرماندهان، مسئولان و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۱۵۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در شهرستان زابل امروز با حضور فرماندهان، مسئولین و رزمندگان دفاع مقدس در سالن همایش شهید فارسی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «موسی سنچولی» فرمانده سپاه شهرستان زابل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این روز به همه حضار اظهار داشت: ما در دفاع مقدس آنگونه رفتار کردیم که دشمنان ما خود به این باور رسیده اند که هیچگاه نخواهند توانست به این مملکت و این مرز و بوم دست درازی کند هرچند با ترفندهای پوچ و توخالی دنبال آشوب در داخل کشور هستند اما به قول و قوه الهی همه آنها خنثی خواهد شد همانگونه که تا اکنون شده است.

سرهنگ سنچولی در ادامه بیان داشت: تا قبل از انقلاب و در دوره‌های گذشته در هر جنگی که اتفاق افتاد تکه ای از کشور ما جدا گشت اما در دوران دفاع مقدس با دلاور مردی های عزیزانمان نگذاشتیم حتی یک وجب از این خاک جدا شود.

در پایان این مراسم همه پیشکسوتان به بیانات مقام معظم رهبری که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد گوش فرا دادند و در انتها از همه پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار