فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ:

روحیه عاشورایی داشتن مهم ترین درسی است که می توان از شهدای دفاع مقدس گرفت

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ گفت: روحیه عاشورایی داشتن مهم ترین درسی است که ما می توانیم از شهدای دفاع مقدس بگیریم.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۰۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

سرهنگ جان محمدلو، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس جوانان پاک و بااخلاص جمهوری اسلامی ایران بسیار جانفشانی کردند و الگوی آن ها حضرت اباعبدالله(ع) بود، در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: این جوانان و رزمندگان سپاه اسلام تا آخرین قطره خون خود مقاومت می کردند و به هیچ عنوان تسلیم دشمن نمی شدند.

وی امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و ادامه داد: شهدا به تاسی از امام حسین(ع) در مقابل ظلم ایستادگی کردند و گوش به فرمان ولی خود، حضرت امام(ره) بودند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ به بیان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: امروز باید به اندوخته هایی که از جنگ تحمیلی داریم توجه کنیم و به تعبیر مقام رهبری جنگ ما گنج بود. باید این گنج را استخراج کنیم و در اختیار همگان به خصوص نسل جوان قرار بدهیم..

وی بیان کرد: شهدا در ۸ سال دفاع مقدس به ما درس ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را دادند‌ و ثابت کردند مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

جان محمدلو در پایان تصریح کرد: روحیه عاشورایی داشتن مهم ترین درسی است که ما می توانیم از شهدای دفاع مقدس بگیریم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار