نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

حوادث اخیر در کشور از برنامه های دشمن است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث اخیر در کشور نشان دهنده برنامه ای از طرف دشمن است هر چند این اتفاقات راه به جایی نخواهد برد و باید حواسمان جمع باشد.
کد خبر: ۹۴۵۷۸۴۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید نصیر حسینی در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن اجتماعات شهید عسکری دانشگاه دولتی یاسوج برگزار شد،با گرامی داشت یاد و نام شهدا انقلاب اسلامی گفت: در آیات قرآن به ارسال پیامبران و حضور مجاهدانی در کنار آنها برای بسط دین و اخلاق اشاره شده است، آنها برای دست یابی به این حقیقت ها تا مرز شهادت پیش می روند. 

وی با بیان اینکه در دوران طاغوت ارزش های دینی سرکوب می شد، گفت: به دستور جبهه کفر و الحاد یکی از شعارهای دینی تضعیف می شد، رضاخان چکمه خود را بر گلوی این ارزش ها می گذاشت و عملا علیه دین و اسلام بود. 
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه در زمانی که مطالبه مردم ما انتقاد از کشف حجاب بود و اسلحه ای نداشتند اما بیشتر از هزار نفر را در دوران رضاخان به شهادت رساندند، گفت: حکومت آنها طاغوت بود وقتی حجاب از سر زن برداشته شود، وقتی بستر فساد و فحشا فراهم شود یعنی مردم به سوی ظلمت ها هدایت می شوند.
حسینی، عزل و نصب بیگانگان در کشور را نشانه ضعف و عجز دوران پهلوی بود، ادامه داد: آنها نتوانستند کشورما را در مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی توسعه دهند و انسان های برجسته، علمی، نخبه ما را گرفتند اما مردم ما علیه آنها پیروز شدند. 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ایران در کشورهای مختلف دنیا و آمریکای لاتین حضور دارد و حتی کشوری مانند ونزوئلا را ایران از محاصره اقتصادی نجات داد. 
 
آیت الله حسینی با بیان اینکه شما رزمندگان عزت برای ایران به ارمغان آوردید، گفت: شما در عرصه جنگ تحمیلی نقش آفرینی کردید و مجاهدت های مختلفی کسب کردید و سبب مجد و عزت این سرزمین شدید. 
 
وی با بیان اینکه باید فرزندانی در شأن انقلاب و اسلام و حکومت حضرت ولی عصر (عج) تربیت شوند، تاکید کرد: امروز حوادث و رویدادهای طبیعی در سراسر دنیا رخ می دهد و در ایران حادثه ای رخ داد آیا بر فرض اگر یک قاضی خطا کرد باید دادگستری تعطیل شود یا اگر سربازی خطا کرد باید امنیت تعطیل شود ؟ اگر پلیس مورد حمله قرار می گیرد، اگر شیشه ای شکسته می شود، نشان دهنده برنامه ای از طرف دشمن است هر چند این اتفاقات راه به جایی نخواهد برد و باید حواسمان جمع باشد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار