خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا:

دفاع مقدس بخشی از هویت ماست/اجرای 2343 برنامه در هفته دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار باقر رحمانی:در هفته دفاع مقدس ۲۳۴۳ برنامه پیش بینی شده است که ۳۴ برنامه شاخص می باشد
کد خبر: ۹۴۵۷۶۶۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

اجرای 2343 برنامه در هفته دفاع مقدس/شعار محوری امسال «ما مقاوم هستیم»

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سرهنگ پاسدار باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: دفاع مقدس و گرامیداشت این ایام برای انقلاب اسلامی از ضروریات است که باید برای اعتلای انقلاب اسلامی انجام دهیم.

وی افزود: دفاع مقدس بخشی از هویت ماست؛ ما با دفاع هشت ساله خود توانستیم نقشه های آنها را باطل کنیم و یک سری عوامل و ابزاری در این کار دخیل بودند.

رحمانی اظهار داشت: هدف دشمن در هم کوبیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و قصد داشتند سه روزه اهواز را و یک هفته ای تهران را فتح کنند ولی با ندای امام خمینی(ره) بسیاری از این توطئه ها خنثی شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا عنوان کرد: نقش بسیار حساس و شگفت آور امام در جنگ بسیار مشهود بود و از همان ابتدا فهمید که پشت صدام یک عده استعمارگر مخفی شده اند.

وی اذعان داشت: شعار محوری امسال «ما مقاوم هستیم» است که از سوی ستاد مرکزی بزرگداشت دفاع مقدس ابلاغ شده است.

رحمانی با اشاره به برنامه های این ستاد در هفته دفاع مقدس بیان داشت: ۲۳۴۳ برنامه در این هفته پیش بینی شده است که ۳۴ برنامه شاخص می باشد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا گفت: بزرگداشت ۵۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، همایش جهاد و شهادت در مکتب شهید سلیمانی، دیدار و تحلیل از خانواده های شهدا، نکوداشت و تجلیل از۳۰۰۰۰ بسیجی پیشکسوت، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، اجرای نمایش خیابانی،توزیع کمکهای مومنانه، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، توزیع آلبوم شهدا به خانواده معظم شهدا، تولید محتوا در فضای مجازی با رویکرد دفاع مقدس، نذر خون، اجرای میز خدمت، رونمایی از انتشارات سپاه نینوا،‌ برگزاری رژه خودرویی، مراسم صبحگاه مشترک در رده های مقاومت، ساخت و نوسازی مسکن محرومین، اعزام تیم‌های پزشکی شهید رهنمون،یادواره شهدای سلامت، از برنامه های شاخص ما در هفته دفاع مقدس می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار