امام جمعه موقت یاسوج:

بایکوت خبری پیاده روی اربعین در رسانه‌های غربی/ تبیین زوایای مختلف دفاع مقدس از ابعاد جهاد تبیین است

امام جمعه موقت یاسوج گفت:این کنگره بزرگ جهانی و ده‌ها میلیونی در بایکوت خبری انجام می‌شود، لذا رسانه غربی به دنبال بایکوت رسانه‌ای این حرکت جهانی هستند.
کد خبر: ۹۴۵۷۲۹۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته با دعوت به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه، افزود:آدم‌های گناه کار در آن دنیا به سوی جهنم روانه می‌شوند لذا نمی‌توانند بگویند من جهنم نمی‌روم، وقتی اینگونه است پس حق گناه کردن نداریم و باید برای سفر آخرت توشه برداریم.
با بیان اینکه باید با کوله باری پر از حسنات دنیا را ترک و دستورات خداوند را اجرایی کنیم، بیان کرد: بهترین توشه سفر آخرت کسب رضایت الهی و تقوای الهی است.
وی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته با بیان اینکه عاشورا عرصه تقابل دو جبهه نا متقارن و نامتوازن بود، ادامه داد: آن‌هایی که مقابل امام حسین (ع) ایستادند خود را مسلمان می‌دانستند، اما لشکر امام حسین (ع) کمتر از ۱۰۰ نفر بودند، لذا هرگاه میدانی شکل بگیرد، در این عرصه دین‌داران حقیقی اندک هستند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه همیشه دو عامل دشمن بیرونی و داخلی متوجه اسلام بوده است، یادآور شد: خطر دشمن داخلی خطرناک‌تر از خارجی است، لذا در این مواقع نیرو‌های خودی مغلوب احساست شده و مسیر را اشتباه می‌روند.
وی با اشاره به اینکه کسی که اعتقادی به اسلام نداشت حاکم اسلامی شده بود، گفت: این موضوع موجب شد امام قیام کند و در مقابل یزید بایستد و جریان عاشورا رخ دهد، تا اسلام زنده بماند، لذا امروزه آثار این قیام را در قرن ۲۱ به زیبایی می‌بینیم.
امام‌جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه بیش از ۲۰ میلیون مسلمان از سراسر جهان در پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند، افزود: این کنگره بزرگ جهانی و ده‌ها میلیونی در بایکوت خبری انجام می‌شود، لذا رسانه غربی به دنبال بایکوت رسانه‌ای این حرکت جهانی هستند.
وی با بیان اینکه اربعین یک رسانه جهانی است، بیان کرد: اربعین مهمترین بعد تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: تبیین زوایای مختلف دفاع مقدس از ابعاد جهاد تبیین است از طرفی دفاع مقدس زوایای زیادی دارد که نیاز است برای مردم بیان شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار