تقدیر امام جمعه مهران از اقدامات سپاه

امام جمعه مهران از اقدام سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در بازسازی و مرمت مسجد امام حسین(ع) شهر مهران تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۷۲۷۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱

به خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام امینی امام جمعه مهران در گفتگو با خبرنگار#ایلام_بیدار مستقر در مهران گفت: مسجد امام حسین (ع) در حاشیه شهر مهران واقع شده است که متاسفانه از وضعیت فیزیکی مناسبی برخوردار نبود و دل هر مسلمانی را به درد می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین امینی اظهارکرد: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با یک برنامه ریزی مناسب و عزم جهادی با اعتباری قابل توجه وضعیت این مسجد را مرمت و بازسازی نمود که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه مهران با اشاره به اینکه این مسجد نیازمند یک سری اقدامات زیر ساختی است ادامه داد: فرماندار و دستگاه های اجرایی با هماهنگی و هم افزایی نیازمندی های ضروری این مسجد را مهیا نمایند.

با توجه به آسیب‌های مسجد امام حسین (ع) شهر مهران که بر اثر عوامل جوی و فرسایش رخ داده بود بازسازی این مسجد با تامین اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در دستور کار گروه جهادی شهید غیوری زاده و بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهران و با پشتیبانی بسیج آبرسانی سپاه امیرالمؤمنین (ع) قرار گرفت. که این پروژه در مدت ۱۴ روز به پایان رسید.

گفتنی است عصر امروز این مسجد با حضور حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مهران، حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع)، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، سرهنگ امینی فرمانده سپاه ناحیه مهران و شفیعی فرماندار مهران افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار